Ontharingscreme met wortel ??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

420BlazeIt

Ontharingscreme met wortel ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-13 17:10

Bestaat er een ontharingscreme die ook de wortels meepakt?
En zo ja, welke?

Lijkt me de perfecte oplossing voor mijn bikinilijn namelijk, maar als het de wortels niet meepakt heeft het geen nut voor mij.
Epileren is te gevoelig en waxen kan ik niet xd

*Edit: titel aangepast
Laatst bijgewerkt door 420BlazeIt op 17-09-13 17:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Ontharingscreme met wortel ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 18:18

Nee, ontharingscreme pakt alleen de haar mee vanaf de huid. Voor de wortel zul je echt moeten gaan epileren oid.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:47

Wat Relaxed zegt.
Gewoon tandjes op elkaar en laten harsen. Is het sneller klaar en lang resultaat. En anders blijf je toch bij scheren hangen ;)

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-13 21:54

Haha ja maar tis voor bikinilijn, het enigste deel van mn lichaam wat te gevoelig is om te epileren.

Waxen kan ik niet. Ik kan de haartjes nooit meetrekken dus ik doe blijkbaar iets verkeerd haha.

Dan toch nog maar één keer poging tot epileren ... eek :'x
En altijd scheren heb ik ook niet echt zin in. Het zit op een te lastige plek om zomaar 'eventjes' te doen ... dus zit nogal met een probleempje met hoe ik het wil bijhouden.

Ik ken waxen/epileren/IPL-behandelingspul ... zijn dat de enigste manieren om met wortel en al te vernietigen of heb ik nog wat gemist?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 21:58

Laseren. Maar dat word wel even sparen van te voren. En duurt ook wel even tot alles weg is. Meerdere behandelingen en je huid moet tussen de behandelingen door een periode rusten.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 10:10

Daarom zei ik: laten harsen/waxen. Als ik het zelf doe, krijg ik blauwe plekken en blijven alle haartjes zitten :+ Als ik het laat doen, is alles geheid weg en geen blauwe plek te zien erna!

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 10:17

ik kan de Waxbar echt aanraden als je besluit om het te laten doen. Zij gebruiken wax die niet hecht aan je huid maar alleen aan de haartjes. Dus dat doet al stukken minder pijn dan harsen. De eerste keer vroeg ik me echt af waarom ik het mezelf in hemelsnaam aandeed maar ik heb toch gelijk een tweede afspraak gemaakt (dus zo erg was het toch nog niet) en de tweede keer was het alleen nog maar een beetje gevoelig.

edit: ik doe dan wel een brazillian, alleen de bikinilijn voel ik echt haast niet.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 10:38

Zo moeilijk is het scheren toch niet?
Kan je in 3 minuutjes mee klaar zijn als je het goed bijhoud elke keer.

Waxen moet ik niet aan denken en epileren komt dr hier niet in :+

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 10:41

Ik wil het ook laten harsen eigenlijk. Maar ik durf niet met m'n benen wijd bij zo iemand te zitten _O-

Scheren krijg ik heel veel irritaties van, pijnlijk en heel lelijk -O-

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 16:31

Ik wil het ook graag laten harsen maar heb het zelfde probleem als Just_Sannee haha om dan zomaar met me bene wijd bij iemand te zitten _O-
Toch wil ook wel me benen laten harsen

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-13 17:03

Ik heb het geld er niet voor over om het te laten harsen. Ik ben seksueel nog niet actief en ik moet heel veel sparen dus dat gaat m niet worden denk ik zomaar ...

Scheren is voor mij nogal k* ... ik heb héél veel haar, dus ook op mijn onderbenen, onder mijn oksels en downunder.
Het probleem dat ik bij mijn oksel had, heb ik nu bij mijn bikinilijn ; ik kan wel scheren, maar je blijft zwarte puntjes zien. Als ik dan ga epileren zijn ze weg, en als ik langere tijd geëpileerd hebt waardoor de haartjes zwakker zijn geworden kan ik weer gewoon gaan scheren want dan zie je geen zwarte puntjes meer. Maarr om down under te epileren is bij mij veels te pijnlijk, en naast harsen en laseren kan ik niks anders voorstellen waarbij de haarworteltjes ook aangepakt worden ... dan heb ik maar pech, of niet?