Alleen dinsdag (10 september) ging het weer mis. Kon nauwelijks fietsen, kreeg gewoon geen lucht. Dus weer naar de huisarts toe. En kreeg een kuurtje. Want waarscheinlijk kwam de benauwdheid en hoesten weg bij mijn voorholtes. En moest een paar dagen thuis blijven om te rusten. En voelde mij al wel wat beter worden. Maar benauwdheid bleef.
Wel wou ik gister weer naar school, omdat ik anders te veel mis. Normaal fiets ik er een kwartier over, maar gister gewoon een uur. Waarbij ik regelmatig moest stoppen, omdat ademhalen gewoon te pijnlijk was. En gevoel had dat ik elk moment kon weg vallen. Wel mijn schooldag afgemaakt. En gelukkig wou mijn vriend mij naar huis brengen.
Dus vanochtend maar weer naar de huisarts. Kuur is immers afgelopen, dus er moest verbetering zijn. Klopt de voorholte en bijholte ontsteking is weg. Maar de benauwdheid is erger geworden + het hoesten. Fietsen wil nauwelijks meer. Gewoon dom weg geen kracht in mijn benen. Maar mijn longen klinken gewoon schoon.
Dus moet vanmiddag of morgen naar het ziekenhuis om foto's te maken van mijn voorholtes/bijholtes en een thorax foto. Ik hoop dat hier wat uit komt.
Mijn klachten zijn:
- benauwd
- hoesten (vooral slijm)
- opgezette klieren (maar niet allemaal, en eentje is al enkele jaren groter als de rest en ze doen zeer)
- koorts aanvallen
- erg vermoeid (slaap veel)
- alle spieren doen zeer
- geen inspanningsvermogen
- nacht zweten
- weinig eetlust
Ik ben in het verleden al een keer geopereerd aan een goedaardige tumor in mijn lymfe klier. En had toen ook veel van zulke symptomen. Dus ben bang dat het weer iets te maken heeft met mijn opgezette lymfe klieren
Kunnen ze ook ontstekingswaarden zien