Ik probeer mijn verhaal kort te houden, mochten er nog vragen zijn na het lezen, just ask..
Begin dit jaar heb ik de diagnose borderline, eetstoornis NAO en ontwijkende persoonlijkheidsstoornis "gekregen".
Eenderzijds was ik opgelucht, omdat mijn eerste diagnose naar mijn idee niet helemaal sluitend was en na een jaar therapie schoot ik nog helemaal niet op. Voor mij vallen nu de puzzelstukjes in mijn verleden wel in elkaar en begrijp ik mezelf ook beter. of Anderzijds heb je nu een "label" en heb het gevoel dat sommige mensen gelijk denken dat ik "gek" ben of een "enge ziekte" heb
Nu word ik bijna een half jaar begeleid door een SVP -er waar ik een goede klik mee heb en echt overal mee over kan praten.
Het enige waar ik erg tegenop zie is de VERS training die morgen gaat beginnen, die is echt voor de borderline onder controle te krijgen.
Maar het idee dat je met nog meer mensen van 9 uur tot half twaalf dat moet doen, maakt mij angstig.
Is er iemand die al ervaring heeft met de training en mij er wat uit eigen ervaring over kan vertellen ?
Thnx voor het lezen