Wie heeft er ervaring met Lexapro? Had je veel last van bijwerkingen? Hoe lang had je daar last van? Wanneer merkte je effect? Welke dosis slik/slikte je?
Mijn partner is afgelopen weekend hiermee begonnen. Binnen een uur na inname van een pil van 10 mg was hij misselijk, duizelig, hoofpijn en intens moe. 2 uur na inname lag hij ongeveer knockout in bed te slapen. Ik werd er niet vrolijk van Over een week zou hij al direct naar 20 mg moeten ( de maximale dosis)
bij ernstige misselijkheid contact opnemen met huisarts. Ik kreeg toen Domperidon voorgeschreven. Toen was het echt dank u dat u daar niet eerder mee kwam Verder niet bekent met het middel.
Isaboy
Geplaatst: 16-09-13 10:14
ik slik 20 mg en bij mij hebben ze het opgebouwd ik heb nergens last van kwa bijwerkingen etc ik vind wel dat ze het bij je man heel snel op bouwen
Bijwerkingen altijd melden bij de huisarts, ik dacht dat iedereen dat wist? Ik gebruik zelf ook Lexapro en ben er erg tevreden over. Geen last van bijwerkingen wat ik bij eerdere medicatie wel had.
mieske
Geplaatst: 16-09-13 10:20
Meestal beginnen ze met 5 mg dacht ik. Ik werd extreem moe van de lexapro, dat was 1 van de reden dat ik overgestapt ben op fluoxetine. De meeste symptomen nemen na een paar weken gebruik vanzelf af
Nanda
Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-13 10:24
Partner loopt bij psychiater. Uiteraard zullen we deze bijwerkingen melden. Benfan, welke dosis slik je en hoe is die opgebouwd?
Janneke2
Geplaatst: 16-09-13 21:26
Bij bijwerkingen heeft het zin, om vitamine B complex te slikken, dat verzacht.
Ik ben sinds een paar dagen ook aan de Lexapro, ben de eerste avond heel erg misselijk geweest. Maar ik weet niet of dat door de medicatie komt of door mijn angsten (waarvoor ik de medicatie ook slik). Maar verder heb ik er helemaal geen last van tot nu toe. Ik heb ook 10mg trouwens
Nanda
Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-13 08:53
Micha, moet jij na een week ok ophogen? Mijn partner gaat na een week naar 20 mg ( dat is ook direct de maximale dosis).
Fijn dat jij zo weinig klachten hebt. Mijn partner is misselijk, duizelig, hoofdpijn, moe. Moet ik er wel bijzeggen dat hij ook diabetes en een nietwerkende schildklier heeft.
Ik gebruik ook lexapro, heb wel bijwerkingen maar dat kan ook van de andere medicatie komen, is niet echt duidelijk. In ieder geval last van vermoeidheid en in combinatie met de andere medicatie last van mijn kaken.