Moroccainoil (shampoo/conditioner/masker)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

VonDutch

Moroccainoil (shampoo/conditioner/masker)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-13 06:11

DaisyDarling

Re: Moroccainoil (shampoo/conditioner/masker)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 06:19

loisbr96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 06:53

Klinkt goed!
Ben benieuwd naar andere reacties

Edit: Ik gebruik nu al wel een half jaar pure arganolie en ben daar zeer tevreden over!
Ik krijg gezonde krullen en glanzend haar
Laatst bijgewerkt door loisbr96 op 12-09-13 06:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 06:57

Ik heb de olie gebruikt en die werkte wel heel goed

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 06:58

Die olie is echt wel erg fijn en niet te vergelijken met bijvoorbeeld een olie die ik wel eens van de bodyshop heb geprobeerd ook voor in je haar. De rest van de lijn ken ik niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 07:42

Tja, de semi 'natuurlijke' claim die je tussen de regels door leest, dat is natuurlijk niet waar.
Vol met essentiele oliën en plantenextracten ook niet. Wel silliconen :j :D

En dan ziet je haar er al snel goed uit :)

Het percentage Arganolie (of welke andere olie dan ook) in het product zal verwaarloosbaar zijn. (staan geen percentages bij)
Als je Argan wil gebruiken, kan je beter een flesje pure Argan kopen.

loisbr96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 08:47

Kanelly schreef:
Tja, de semi 'natuurlijke' claim die je tussen de regels door leest, dat is natuurlijk niet waar.
Vol met essentiele oliën en plantenextracten ook niet. Wel silliconen :j :D

En dan ziet je haar er al snel goed uit :)

Het percentage Arganolie (of welke andere olie dan ook) in het product zal verwaarloosbaar zijn. (staan geen percentages bij)
Als je Argan wil gebruiken, kan je beter een flesje pure Argan kopen.

Dit kwam inderdaad ook in mijn gedachten op. Als je namelijk op de site kijkt naar de ingrediënten van bijv. de shampoo:
Citaat:
Ingrediënten
Water (Aqua), Disodium Laureth Sulfosuccinate, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Sodium Lauryl Sulfoacetate, Cocamide MEA, Dimethicone, Hydrolyzed Vegetable Protein PG-Propyl Silanetriol, Argania Spinosa Kernel Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Silk Amino Acids, Keratin Amino Acids, Hydrolyzed Keratin, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Extract, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Butylene Glycol, Sodium Lauroyl Lactylate, Glycol Distearate, Panthenol, Amodimethicone, Cetrimonium Chloride, Trideceth-12, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Divinyldimethicone/Dimethicone Copolymer, C12-13 Pareth-23, C12-13 Pareth-3, Polyquaternium-10, Sodium PCA, Quaternium-80, Polyquaternium-7, Cinnamidopropyltrimonium Chloride, PEG-150 Pentaerythrityl Tetrastearate, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Citric Acid, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Chlorphenesin, Red 33 (CI17200), Yellow 5 (CI19140), Fragrance (Parfum).

Er staat bij dat er geen sulfaten inzit maar dit zijn toch sulfaten?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 09:36

Shampoo met olie is sowieso een beetje onzin. De conditioners en maskers zullen al veel beter werken :)

In dit product zit wel een groot percentage arganolie, Kanelly :) De olie staat vrij bovenaan in het lijstje.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 20:12

Ik heb arganolie van de tuinen. De shampoo, conditioner en een flesje pure arganolie :)
Het ruikt wel lekker vind ik. De conditioner moet je wel even laten intrekken. Ik gebruik het nog niet zo lang dus heb nog niet echt een mening.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 21:01

volgens mij kun je beter van dr organic de argan shampoo+ conditioner kopen(zit volgens mij heel wat minder zooi in) en eventueel een flesje pure olie voor de puntjes (ik heb die van miaflora)
sinds ik dit regime gebruik is er wat aan te vangen met mijn haar (krullen) en lijkt het weer te groeien (lees : het word langer omdat het niet meer afbreekt als een gek)