Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bovendien zijn mijn fysio-uurtjes op, da's heel duur allemaal

), had laatst bijvoorbeeld een badmintontoernooi vanuit mn moeder haar werk, dan moet ik m echt om. Verder als ik merk dat ik een slechtere dag heb maar wel moet 'presteren''. Ik probeer m zo min mogelijk te gebruiken, ben van mening dat mn spieren het zelf op moeten lossen. Overbelasten moet je altijd proberen te voorkomen, dat is ook met brace niet goed. Je zou er eentje kunnen gebruiken voor tijdelijk bij zwaardere belasting, maar wat zonder niet gaat moet je met ook niet doen... Magrathea schreef:Mijn fysio is niet zo relaxtbovendien zijn mijn fysio-uurtjes op, da's heel duur allemaal
![]()
Het valt wel mee hoor, het is niet dat ik de hele dag met pijn rondloop, eigenlijk alleen bij overbelasting. Bijvoorbeeld toen ik laatst een paardrijles gaf en veel door het zand moest lopen. Aan het eind van de dag deed dat een beetje zeer.
Ik ga sowieso rustig aan doen hoor! Niet meedoen met werpen, daarbij draai je je been en dat is dus helemaal poep voor mij. Maar klemmen en houdgrepen kan ik best oefenen (zit je meestal bij op de grond).