Hai! Kun je je voet licht kneuzen waarna het niet veel pijn doet? (wel gevoelig met lopen en aandrukkem/aanraken)
Vrijdag stampte namelijk zo'n leuk dier met 4 hoeven op mn voet :3 Ik was aan het hoevenkrabben (linksachter) en door een vliegje deed ie zn beeniets omhoog, en toen op mn voet.. Ik zie nog steeds 2 streepjes in mn rijlaarzen :3
Nu, een dagje later, (a, het is al 00:07 dus2 dagjes later, is mn voet een beetje dik, niet (echt) blauw maar wel gevoelig.. Ook heb ik een plekje van ong 2 bij 2 mm op mn voet, hoe dat nou kan bij een grootte joef?! XD
Mn vraag is of een licht gekneusde voet sowiezo pijnlijk is, of ook gewoon gevoelig kan zijn..
Serieus? Dus bij elke blauwe plek heb ik iets gekneusd? Mevrouw, ik gym niet mee, heb mn *plek van blauwe plek* gekneusd! :3 :3 ik zie het me al zeggen!
Twee dagen is nog niet erg lang, in die tijd gaat een kleine blauwe plek ook niet weg, en een paard dat op je teen staat doet wel wat meer pijn dan dat. Begin augustus is er een tank van een tinker op mijn voet komen staan, en dat voel ik nu nog steeds een beetje Als je ergens over twijfelt kan je altijd even met de dokter bellen, mocht het echt gebroken of flink gekneusd zijn kan hij er misschien iets van zeggen.
Het punt is dat het niet pijn doet, maar ik het wel voel.. Ondertussen is mn voet wat dikker :3 Mijn vraag was of een kneuzing altijd pijn doet, maar als ern blauwe plek al 1 is XD
bedankt voor jullie antwoorden! Benieuwd of er nog reacties komen :3 XX