Misschien beetje genant onderwerp maar ik heb eigenlijk jullie ervaring/tips nodig.
Al een paar maanden loop ik met een vaginale schimmelinfectie.
Heb toen in de winkel zo'n pil gehaald die je met een applicator in moest brengen (400 mg).
Die kon ik makkelijk inbrengen (deed wel wat pijn) maar heeft niet helemaal geholpen. De witte afscheiding is wel wat minder geworden, heb niet meer van zulke dikke klodders maar het jeukt nog wel en heb nog steeds een branderig gevoel.
Toen maar afspraak bij dokter gemaakt, die schreef me gyno daktarin 1 voor. Een idioot grote pil van 1200 mg.
Deze moet je voor het slapen op bed inbrengen. Wou ik gister dus doen maar ik kreeg hem er niet eens in. Zo branden en jeuken dat die pil deed! Lag jankend op bed, zon zeer deed het. Aangezien het van onder nogal smal is bij mij
paste het ook gewoon niet.Nu lees ik op internet ook verhalen dat het eigenlijk niet helpt en de klachten juist verergerd.
Ik twijfel nu een beetje of ik de pil dan nog moet innemen of niet. Eigenlijk wil ik het niet eens meer proberen na gisteravond.
Wat nu? Weer naar dokter gaan? Ik heb eigenlijk weinig zin in een inwendig onderzoek ofzo.
Groetjess en hoop dat jullie tips hebben
. Lijkt me ook veel gemakkelijker dan zo'n pil.