het was vandaag op de manege heel erg warm en had geend drinken bij me dus had al afgesproken een pakje drinken van haar te krijgen na het rijden. het was vandaag ook heel warm en we hebben buiten gereden omdat we niet binnen kunnen. na het rijden was ik helemaal nat en doorweekt van het zweet. ik kreeg het ook helemaal benauwd en begon heel erg te trillen. mijn vriendinnen merkte ook gelijk dat het niet goed ging. ik had het gevoel dat ik elk moment door me benen kon zakken. dus toen kreeg ik van die vriendin dat pakje drinken en had ik het al minder benauwd. maar ik stond nog helemaal te trillen. toen heb ik nog 2 flessen water gedronken en daarna trilde ik niet meer.
mijn ouders dachten aan oververhitting maar ik denk het noet om het feit dat ik volgens mij egt bijna flauwviel. weten jullie misschien wat dit kon zijn
Van uitdroging/hitte kan je wel "gewoon" flauwvallen, daarvoor hoeft er niet perce iets anders mis te zijn. Ik ben ook wel eens bijna omgevallen bij het sporten omdat ik te weinig had gedronken.
Cerilene_
Geplaatst: 05-09-13 19:59
Zeer waarschijnlijk gewoon oververhitting en/of uitdroging inderdaad. Daarbij is flauwte/flauwvallen/ evt misselijkheid een heel normaal verschijnsel. Zorg voortaan dat je meer drinkt tussendoor.