Wat doen jullie in je slaap?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Limitless

Wat doen jullie in je slaap?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-13 06:55

Hee!

Tsja zie bovenstaande vraag! :') Ik vroeg me af of ik de enige was die rare fratsen in zijn slaap uithaalt, haha. Volgens mijn vriend praat ik vrij veel in mijn slaap en draai ik alle dekens om me heen :+ Daarnaast word ik geregeld wakker met spullen in mijn bed of staat het nachtkastje schots en scheef. Zo ook vanmorgen; ik werd wakker met mijn bril op terwijl ik die toch echt had afgedaan voor het slapen, mijn haarborstel lag in bed naast me (en ik lag er ineens op dus ik schrok me dood :o ) en zo ook mijn telefoon. Echt slaapwandelen doe ik echter niet, maar het verbaasd me toch altijd weer als er ineens iets naast me ligt wat er niet thuis hoort. Tijdje geleden had ik ook mijn pot creme naast me liggen. Het zijn wel altijd spullen die net op dat moment op het nachtkastje staan, daarom dat ik weet dat ik niet slaapwandel :') }:0

Wie hebben nog meer rare fratsen in hun slaap uitgehaald? :D

laulapaula

Re: Wat doen jullie in je slaap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 07:01

Soms smakken en praten, maar ben vooral een goede dekenjatter :P

Dyonepooh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 07:03

Toen we een x Naar Spanje gingen, Over nachtde we in France Ik en mn zus in een tent die een vreselijke nacht had! Ik schijn heel languit geslapen te hebben, dr zo nu en dan een x geslagen, en ook ik ben een een echte dekenjatter! Terwijl als ik bij een vriendin slaap in een tweepersoons bed, is er niks aan de han!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 07:52

Ik maak regelmatig kreunende geluiden. Al denk ik niet dat dit van opwinding is maar eerder vanwege pijn :') ik heb maagklachten en dat kreunen werkt schijnbaar verzachtend :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 07:53

Ik lach, praat, roep de poes, vraag of mijn man boterhammen voor me wil smeren enz....;)

_CS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 08:03

Ooh hubbie hier kan er een boek over schrijven.

Lachen, huilen, gesprekken voeren, dingen verplaatsen, en zelfs in mijn slaap de was sorteren.
Ben echt een regelrechte ramp.

Ik heb het al van kinds af aan.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 08:05

Dromen dat mijn vriend vreemdgaat (afgelopen nacht). Dat is best raar wakker worden als hij dan naast je ligt en je je afvraagt of het nou een droom was *D

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 08:07

Knarsetanden :\
Heb er nu een bitje voor omdat me tanden al best wel wat afgesleten waren...
Soms vergeet ik m wel eens en dan krijg ik een duw van vriendlief die er last van heeft.. oeps
Heb nu ook geregeld last van me linkerkaak doordat ik ook heel hard me tanden op elkaar bijt en ook vasthou, blijkbaar links dus veel meer dan rechts
Links voel je ook dat er een veel dikkere kaakspier zit dan rechts haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 08:19

Haha die kaakspier van dat knarsetanden!

Slapen is zo raar! Ik praat in mijn slaap (ik reageer blijkbaar ook op vragen) en blijkbaar ben ik dus wel een slaapwandelaar. Ik zat afgelopen zomer nog een ruime maand in het buitenland voor een intensief veldonderzoek en schijnbaar heb ik een halve nacht in mijn tent lopen zoeken naar gereedschap omdat ik dacht dat ik in het veld stond. Op de terugreis sliep ik bij twee andere meiden op een hotelkamer en toen heb ik met een denkbeeldige rolmaat mijn bed opgemeten en bizarre gesprekken gevoerd, haha. Mijn kamergenootjes hebben me uit alle macht moeten overtuigen dat ik gewoon in een hotel zat en moest gaan slapen. Ik kan ook probleemloos slaapwandelend uit mijn hoogslaper klimmen, traplopen, planten water geven.. Maar de volgende ochtend weet ik zelf nergens van. }:0

Gelukkig blijf ik altijd wel in huis. Mijn ouders hebben een keer midden in de nacht een slaapwandelend jongetje van straat geplukt :/

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 08:49

Met mijn tanden klapperen, praten. Dat is wat ik weet.
Maar is zeker niet elke nacht.
Vriendin van me moest er wel om lachen. Ik begon in 1 keer heel hard te lachen, werd ze dus wakker van.
Toen riep ik blijkbaar: Dat is niet de juiste prijs!
zij: Wat niet?
ik: Nee, het is niks

Wist niet dat ik dat deed, nu dus wel :+

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 08:53

Mjetterd schreef:
Dromen dat mijn vriend vreemdgaat (afgelopen nacht). Dat is best raar wakker worden als hij dan naast je ligt en je je afvraagt of het nou een droom was *D

Ohh vreselijk, ik had dat dus ook vannacht, maar ik droomde dat mijn vriendin in de sloot was gereden met haar auto en werd nogal raar wakker :+

Heb jij je dromen weleens opgezocht? Ik heb toevallig gisteren daar naar gekeken :j

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 08:53

Ik praat, schreeuw, scheld en zeur in mijn slaap :')
Ook woel ik ontzettend veel. Werd laatst een keer andersom wakker in bed(heb een eenpersoonsbed dus dat ik er niet uit gevallen ben vind ik knap).
Ook heb ik stiekem nog steeds mijn geboorteknuffel in mijn bed liggen en die moet er af en toe aan geloven om mishandeld te worden :')
Dan vliegt hij opeens door de kamer heen, of ik zwaai ermee rond :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 08:54

Ik ben ook een hele goede dekenpikker en ik schijn ook ontzettend te smakken in m'n slaap :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 08:57

Vroeger was ik bezeten in mijn slaap. Ik ging buiten rondjes rennen, door het huis lopen en rennen, eng zwaaien naar m'n zus in haar kamer. Wist er nooit meer wat van. Moest naar het ziekenhuis :o :o

Had ook aparte dromen terwijl ik wakker was, maar ook weer half sliep. Ik was er gewoon altijd helemaal bij. Zo eng..

Nu doe ik niet zoveel meer :D Droom wel heel vaak en héél veel/lang. :+

Sunau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 08:58

Ik praat, slaapwandel..
Ik ben een keer wakker geworden leunend over de balkonrand (ik woon op drie hoog) nadat ik slapend een boom op de stoep aanzag voor een tros ballonnen... Het moment dat je je realiseert dat het geen ballonnen maar blaadjes zijn en je naar beneden had kunnen vallen is niet leuk!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:01

Het is meer wat ik vooral niet doe! Ik draai me dus bijna niet om en kan serieus de hele nacht op een zij blijven liggen. De volgende ochtend ben ik dus helemaal beurs en stijf! Pff.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:03

oei dat lijkt me vervelend cayenne! Ik draai alle kanten op :') een deken zal NOOIT normaal blijven liggen maar verdwijnt onder mijn voeten, tussen mijn benen, of ik lig er gewoon helemaal naast met een deken half op de grond. Het is zelfs zo erg dat ik elke dag mijn bed opnieuw moet aanschuiven tegen de muur omdat ik gewoon zoveel draai dat die niet blijft staan :')

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:06

lifaya schreef:
oei dat lijkt me vervelend cayenne! Ik draai alle kanten op :') een deken zal NOOIT normaal blijven liggen maar verdwijnt onder mijn voeten, tussen mijn benen, of ik lig er gewoon helemaal naast met een deken half op de grond. Het is zelfs zo erg dat ik elke dag mijn bed opnieuw moet aanschuiven tegen de muur omdat ik gewoon zoveel draai dat die niet blijft staan :')

Dat is wel heel extreem hahaha :')

Ik word altijd midden in de nacht wakker, omdat ik het zo warm heb en dan moet ik mijn deken ook binnen 1 seconde van me af gooien :+.
Het nare is dat ik het binnen een uur weer zo koud heb, dat ik daarvan wakker word en mijn deken weer mag opzoeken.. en dat een paar keer per nacht :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:06

Dekens jatten, karate-meesteres worden als ik een mug hoor in mn slaap, meppen, ruimte op het bed claimen, praten, heel veel draaien (soms word ik met mijn hoofd bij het voeteneind wakker, terwijl ik toch echt braaf begon op mijn kussen :')

alleen van dat laatste ben ik me bewust. De rest heeft mijn vriendin allemaal mee mogen maken :')

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:09

Ik heb de ziekte van Willis-Ekbom (RLS) en schijn vreselijk met mijn benen en armen te swingen 's nachts. Word er gemiddeld 23 x per uur wakker van. Niet zo gek dat ik altijd moe ben... sinds kort met medicijnen proberen de boel in toom te houden en hopen dat ik weer normaal kan gaan functioneren overdag.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:15

Ik word sochtends soms wakker en dan liggen mijn dekens met het voeteneind bij het hoofdeind, dus omgedraaid xD En soms ook nog de halve dekens uit het dekbedovertrek.
En soms dan ligt er sochtends ineens wat op mn bed wat er eerst nog niet lag :') zoals sokken ofzo

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:16

Ik kreun heel veel in mijn slaap. Bij iedere beweging kreun ik :D
Ook maakt mijn vriend mij regelmatig wakker, omdat ik dan lig te huilen. Als ik wakker ben weet ik daar helemaal niets meer van.

Mijn vriend is helemaal een vervelende slaper! :D Die maakt mij dikwijls midden in de nacht wakker en als ik dan vraag wat er is, zegt ie 'Niks, ga toch slapen! Het is nacht!' :')
De volgende ochtend weet ie daar niets meer van.
Om over alle keren dat ie me een kopstoot gaf, een elleboog of m'n enkel vast greep nog maar te zwijgen :')

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:17

Ik ben heel erg van het slaapwandelen...
Word regelmatig wakker op plekken in en buiten mijn kamer.
Ben als eens op de galerij wakker geworden, was gewoon naar buiten gegaan, woon op 6 hoog dus dat was wel gevaarlijk.
Maar doe ook nuttige dingen, zo heb ik een tijdje terug alle kleding van mijn huisgenoot netjes op kleur gesorteerd en in haar kledingkast op de grond gelegd. En laatst heb ik de keuken staan vegen }:0

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:20

Ik lig heerlijk rustig in bed :D Vroeger niet zo, maar tegenwoordig ga ik gewoon knock-out als ik ga slapen :') En dan lig ik heel rustig stil. Hoor geen klachten van m'n vriendin over bewegen of praten of slaan ofzo := dus dat zal ook wel meevallen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:30

Davinia_ schreef:
Ik kreun heel veel in mijn slaap. Bij iedere beweging kreun ik :D

:= De buren zullen wel denken :+