Babyliss Curl Secret

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xkimmx

Babyliss Curl Secret

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-13 18:48

Kennen jullie het al ? De nieuwe krultang van Babyliss, die je haar als het ware opslurpt en na paar piepjes kan je hem weer loslaten voor de perfecte krul. Ik heb er een voor mijn verjaardag gehad en wil hem net uitproberen voor de visite komt, eerste keer gaat het goed en tweede keer draait hij opeens vast m'n pluk , niet los te krijgen moest heel hard trekken om hem eruit te krijgen, gloeiend heet helemaal verbrand :\ Na dat het een paar keer goed ging gebeurde het weer een paar keer. Iemand ervaring ermee? Heb nu de helft van mijn haar gekruld en durf de andere helft echt niet meer te doen..

Murthul

Re: Babyliss Curl Secret

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 19:02

De truc was voornamelijk kleine plukken gebruiken dacht ik.. Grotere plukken zouden sneller verwarren..

Happyhealthy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 19:07

Ik heb gehoord dat je ook goed moet opletten hoe je hem houd.
Ik geloof dat de open kant aan de buitenkant moet maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen, ik weet niet of je dat al deed maar anders moet je daar even op googlen! :)
En verder inderdaad kleine plukjes gebruiken.

Succes!

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 19:11

De open kant moet idd naar je hoofd gericht zijn. Misschien even naar het instructie filmpje kijken die in de lijst eronder staat?

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 19:12

Wauw, dat ding wil ik ook!
Ik kan je verder niet helpen, geen ervaring mee.

Edit:
Ooh, 130 euro, ik wacht nog even :Y)

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 19:23

Wow, dat ziet er gaaf uit! Nooit eerder gezien/ van gehoord en dat vind ik wel bijzonder... Normaal ben ik wel op de hoogte van haartrends. Is het al lang op de markt?

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 20:05

filmpje bekijken van anderen op youtube is misschien ook handig? (ipv van dit filmpje bij een model)
Vaak kunnen meiden de hem ook hebben en er een filmpje over maken net alles wat beter uitleggen en laten zien.

Wel balen als het niet lukt...lijkt me best eng als je haar vast zit daarin....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 21:22

LZP -> MW

Happyhealthy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 21:36

astridastrid schreef:
Wow, dat ziet er gaaf uit! Nooit eerder gezien/ van gehoord en dat vind ik wel bijzonder... Normaal ben ik wel op de hoogte van haartrends. Is het al lang op de markt?

Deze is nog niet zo lang op de markt, ik geloof iets meer als een week. Maar deze curl secret heeft wel een groter 'broertje/zusje' die wat luxer en duurder is, deze is al wel wat langer op de markt (ben momenteel de naam even kwijt).

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 22:05

Neem je kleine plukjes haar? Ik had er een tijd terug al over gelezen maar vind het een eng idee dat een apparaat je haar op slurpt. Ik zou erg bang zijn voor wat er bij jou gebeurd..

Heb zelf 3 dagen terug de Wave Envy gekocht. Krijg je een andere soort krullen van maar ook heel makkelijk in gebruik. Heb hem nog niet binnen. Hij moet uit Engeland komen. Ze zijn helaas niet in ons land te koop.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-13 09:14

Ja het is uiteindelijk gelukt! Ik denk dat ik de pluk niet strak genoeg hield als ik hem erop zette. Hij is idd nog niet lang op de markt! Had ook Youtube/filmpjes gekeken, daar zag het er ook zo makkelijk uit haha. Als het helemaal lukt is het wel makkelijk maar is wel even wennen. Soms trekt die je haar te strak en raak je beetje in paniek maar als je gewoon vast blijft houden gaat die automatisch je haar iets meer los laten, hij merkt wanneer het te strak is dus dat is wel ideaal!

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:25

Hee, gaaf zeg! Heb je een foto van hoe het bij jou eruit ziet? Bij zo'n model geloof ik het nooit zo ;)

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-13 12:25

Hier een foto waar je mijn krullen ziet die met deze krultang gemaakt zijn. Ik moet zeggen ze lijken wel echt op die van het filmpje, toen ik klaar was voelde ik me echt een gipsy girl haha!

Afbeelding

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 12:38

Wauw wat ontzettend mooi!! :D
Maar wel duur zeg! Ik zou m wel eens voor een maandje willen huren ofzo.

Minx2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 12:45

Hij heeft een links en rechts om draai knop. Niet perongeluk in gedrukt? Dat hij daarom vast liep. Je kan ook zelf de temperatuur enzo instellen. Misschien dat het in combinatie met een grote pluk en verkeerd vasthouden ofzo. Hij vast liep? Ik zag het ook al voor me dat hij dat zou doen maar heb het nog niet eerder gehoord.

Minx2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 15:07

Had je trouwen die opening waar die in rond draaid wel naar je hoofd. :p
De plukken op je achterhoofd zijn het moeilijkst..

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-13 15:22

Oh waar zit die knop? :P Nog niet gezien haha of is dat die knop naast de knop van het aantal seconden zeg mar? Ja ik hield hem net als het model op het filmpje!

Edit: Ik lees nu dit stuk op een site, misschien heb ik dit onbewust wel gedaan :P '' Let op! De BaByliss Curl Secret heeft 2 verschillende zijdes, de krulzijde en de 'dichte' zijde. Zorg dat altijd de open kant van de Curl Secret richting je haaraanzet wijst. Want anders wil de BaByliss Curl Secret de verkeerde kant van je haarlok naar binnen slurpen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en kan pijnlijk zijn.''

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 15:25

Dit werkt uiteraard niet met mijn haar -O-

Heb van mezelf al krullen, maar die willen niet zoals ik dat wil, dus soms wil ik ze even 'bij'krullen, maar dan ben ik bang omdat mijn haar super pluist dat het misgaat in dat ding..
Jammer maar helaas dus xd

Minx2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 15:30

Dan is dat dus goed. Je hebt de onderste voor de temp. Dus bij het puntje van je handvat. Met zo even uit me hoofd (weet ik dus niet zeker) 190 210 en 230 graden. De laagste gebruik je voor heel fijn glad haar, de hoogste voor een beetje waarig, dik, kroeshaar. Dan heb je de tijd. 8, 10 en 12 sec. Hoe langer de tijd, hoe strakker de krul. Dan heb je als laatste is voor de richting. A = automatisch (na mijn idee alles door elkaar) en links en rechts. Het zijn van die schuifjes.
Op je achterhoofd moet je hem losjes scheef naar beneden halen heb ik het idee. Niet trekken. En als hij er niet zelf uit gaat wat begeleiden. Als je gaat trekken komt hij geloof ik vast. En je handvat los laten. Haha. Dat hij weer als een tang wijd gaat.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 21:58

:wow:

Dit ding moet ik hebben!! Maar mijn haar komt al tot mijn kont, zou het werken?!

Heeft iemand trouwens ook nog meer ervaringen om te delen? O:)

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 22:00

EenitraM: Ik heb in meerdere youtube filmpjes nu al gezien dat het voor schouderlengte haar en misschien iets meer werkt. Lang haar en al helemaal haar tot op de kont gaat vast zitten in het systeem. Dus ik denk niet dat het bij jou werkt.
Tenzij je alleen de onderste 25 cm erin stopt. Maar dat staat niet mooi, gok ik.

Als je op youtube rondkijkt zie je heel veel filmpjes met dit apparaat, en ook dat het vaak mis gaat bij lang haar. :P
Laatst bijgewerkt door Kana op 23-09-13 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

xxmariska97

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 22:00

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 22:03

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 22:04

Blijven je krullen ook een beetje zitten? Als ik met n krultang in de weer ga blijven die zitten totdat ik de voordeur achter ke dichttrek. Heel vervelend als je n uur gezeten hebt. Grrrrr

xxmariska97

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 22:10