Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bigone schreef:Gedurende een lezing zei ik: “Als u aspartaam gebruikt en u lijdt aan fybromyalgie, krampen, pijnscheuten, gevoelloosheid in benen, duizeligheid, hoofdpijn, tinnitus, gewrichtspijn, onverklaarbare depressie, angstaanvallen, onduidelijk spreken, vertroebeld zicht of geheugenverlies, dan heeft u waarschijnlijk een aspartaam-vergiftiging.
Kwanyin schreef:Ik spreek me niet uit over de mogelijke (on)gezondheid van aspartaam, maar iets wat begint met "dit verhaal gaat rond op facebook" en waarbij gevraagd wordt om het zoveel mogelijk te delen neem ik bij voorbaat al met een enorme korrel zout. 98% van deze zogenaamde vreselijke verhalen waarbij gevraagd om het aan zoveel mogelijk mensen door te sturen zijn pure hoaxen en ik heb daarom ook mijn oprechte twijfels of die verhaal überhaupt ooit echt heeft plaatsgevonden.
Anc schreef:
MacavityL schreef:Ik vind het bijna aanstootgevend dat men beweert dat neurologische aandoeningen kunnen verdwijnen door alleen maar geen light producten te drinken, hoezo mensen valse hoop geven?
Wat een sensationeel onzin stuk...
[***] schreef:Zo erg als in de hoax zal het niet zijn, maar het nuttigen van allerhande zoetstoffen en chemische stoffen is gewoon niet gezond en doet ook niks positiefs voor je. Vermijden dus.
MacavityL schreef:[***] schreef:Zo erg als in de hoax zal het niet zijn, maar het nuttigen van allerhande zoetstoffen en chemische stoffen is gewoon niet gezond en doet ook niks positiefs voor je. Vermijden dus.
Teveel water is ook niet goed voor je..![]()
Nee, ik begrijp niet dat mensen voor dit soort sensatie stukjes kunnen vallen, delen en het nog geloven ook..
MacavityL schreef:[***] schreef:Zo erg als in de hoax zal het niet zijn, maar het nuttigen van allerhande zoetstoffen en chemische stoffen is gewoon niet gezond en doet ook niks positiefs voor je. Vermijden dus.
Teveel water is ook niet goed voor je..![]()
Nee, ik begrijp niet dat mensen voor dit soort sensatie stukjes kunnen vallen, delen en het nog geloven ook..