ik heb best wel een groot probleempje. Ik lig te snotteren in bed met een zware voorholte en bijholte ontsteking + keelontsteking. Waardoor mijn kiezen ook weer zien doen. En daarnaast heb ik het telkens warm en dan weer koud.
Maar nu ben ik begonnen met een super leuke opleiding. De eerste opleiding die ik echt leuk vind. Veel verdediging sport. En veel discipline. En iedereen loopt in uniform. Waardoor je ook niet kunt gepest worden op je kleding smaakt etc. Ben dus helaas veel gepest op de middelbare.
Alleen nu gaan we dinsdag met zijn allen op kamp. Dit draait vooral om dat ze ons trainen in angstreductie, sociale vaardigheden en teambuilding. Volgens de mensen die deze opleiding al hebben gedaan, word het loodzwaar. En moet je ook veel hardlopen en opdrukken.
Helaas heb ik vrijdag te horen gekregen van mijn huisarts, dat ik mijn rechterarm minimaal mag belasten. Heb enkele jaren geleden met arm gebroken. En nu zijn die spieren weer verkeerd aangehecht aan mijn botten. Met fysio moet dit verbeteren.
Dus opdrukken mag ik voorlopig niet. Maar wou maandag dus overleggen als ik dan andere oefening mag doen. Buikspier bijvoorbeeld.
Maar ik zie er tegenop om te vermelden dat ik mij dus lange niet fit voel. Krijg geen hap door mijn keel. Leef hele dag op pijnstillers en drinkbouillon. En als ik ook maar beweeg, dan heb ik het gevoel dat mijn hoofd ontploft.
Maar ik wil mee naar dat kamp. Maar ben bang dat alles gewoon niet lukt. Heb helaas al 0,0 conditie. Dus ik wist dat het zwaar werd. Maar nu
Opgeven komt niet voor in mijn woordenboek. Maar ben bang dat ik veelste ver over mijn grens ga.Aangezien ik mijn leven en mijn leven wil veranderen. Tot dit jaar gaf ik snel op als het aan kwam op sport of beweging. Maar sinds ik deze opleiding ben gestart, is er een knop omgedraaid. Ik heb mij nog nooit zo goed gevoeld. En nu heb ik dus het gevoel dat ik faal als ik iets niet vol houdt.
Dus hebben jullie tips, hoe ik sneller beter word? Ik loop al telkens te stomen, maar werkt weinig. Of een ander wondermiddel?
.