Zit er ff door heen , spanning ..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

beenjesshar

Zit er ff door heen , spanning ..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 12:14

Hallo allemaal ,

Ga het toch maar van me afschrijven zit momenteel erg in de put alles is me te veel op het moment ..

19 februari hoort me moeder dat ze een niet rokers longkanker heeft in een zeer kwaadaardige agressieve vorm , de artsen konden niks meer voor haar doen .

10 april wordt me zoon zeer ziek , en beland in een toxic schock syndroom in het WKZ in Utrecht waar hij heel slecht heeft gelegen begon met een gewone griep .. maar hij bleek een bacterie in zijn bloed te hebben ..

Me zoon is gelukkig weer opgeknapt , en hij is weer aan het voetballen komt hierbij nog wel wat conditie te kort maar hier wordt aan gewerkt .

2 Juni overleed mijn moeder eigelijk nogal onverwachts , maar toch weet je dat het komen gaat maar wanneer en zo snel nee dit niet .
We hebben al haar wensen nageleefd en zijn hier erg blij om .. in zoverre natuurlijk .

Eind juli is mijn vriend geholpen aan een dubbele nek hernia , jammer genoeg heeft hij nog de zelfde pijn als voor de operatie aangezien er nog een nek hernia zit op een hogere locatie dus flink balen ..

Nu over mezelf ik ben jammer genoeg me baan kwijt , voel overal wat , dan weer in me hoofd , dan weer een steken bij me tiet .
Wordt gewoon gek van mezelf , bloeddruk was prima maar toch .
Morgen maar naar de ha voor iets rust geeft , want zo gaat het niet langer ...

Bedankt voor het lezen .

Tigress

Re: Zit er ff door heen , spanning ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:17

ahw da's flink balen, zacht uitgedrukt!
Gecondoleerd met je moeder :(:)

De problemen met hernia's ken ik maar al te goed. Mijn moeder heeft het gehad, mijn tante heeft inmiddels al 2 operaties achter de rug en een derde zit er aan te komen, en ik moet er constant voor oppassen. Verrekte dingen >.<

Inderdaad, rust. je moet rust zien te nemen. De gevolgen die je lichaam nu heeft is door stress. Hoe moeilijk het ook is, probeer te bedenken, wat zijn de goeie dingen in je leven. Het lijkt zo onmogelijk op zo'n moment, maar dat laat je even bewust nadenken over het goede in je leven, dat kan je al een beetje opfleuren :)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:19

Dat is niet niks wat je allemaal meemaakt! Een vriendin van mij heeft vorig jaar haar moeder verloren aan niet rokers longkanker. Zij ging daarna gewoon door met werken, maar natuurlijk ging het toen mis. Ze is een tijdje gestopt met werken, heeft bij een psycholoog gelopen en is heel langzaam haar werk weer gaan opbouwen. Nu is het inmiddels meer dan een jaar geleden en ze werkt pas sinds een maand of twee weer full time. Zij heeft heel veel gehad aan goede gesprekken met de psycholoog.
Misschien is dat ook iets voor jou. Heel veel sterkte!

beenjesshar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 17:39

Bedankt voor de tips ,

Meer tips ect. is meer dan welkom

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 17:42

Wat ellendig! Sterkte nog met het verlies van je moeder...

Neem vooral tijd voor jezelf; 'ik-tijd' om de batterij op te kunnen laden. Misschien een sport (yoga bv) of een lekkere wandeling alleen of met een vriendin/buurvrouw etc of het huis een dag helemaal voor jezelf hebben en dan doen waar jij zin in hebt; zonder rekening te hoeven houden met vriend/kind.

Mijn tante gaat 3 keer per jaar naar een klooster, niet omdat ze zo gelovig is maar vanwege de rust, eenvoud en bewustwording. Komt ze helemaal tot zichzelf.

beenjesshar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 18:02

Ben inderdaad een hoop aan het wandelen met de hond lekker uitwaaien op de dijk .
En sta 5 x per week langs de voetbal velden ook erg lekker .

max66

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 18:09

zoek idd ontspanning en probeer vooral niet je leventje gewoon door te leven. Er is namelijk nogal wat gebeurt en dit moet een plekje kunnen krijgen. Als je maar doorholt dan komt het vroeg of laat er toch uit.

Laat de huisarts een lichamelijk onderzoek doen, bloed prikken, borstonderzoek. Natuurlijk word je onzeker over je eigen lijf, nadat je al die narigheid om je heen hebt meegemaakt. Misschien kan de huisarts je op dit punt enigszins geruststellen?! Sterkte!

Kedevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 18:51

Pff het zit je niet mee! Gecondoleerd met je moeder.. ik ben zelf 17 jaar geleden mijn moeder verloren en weet helaas wat het is:( neem de tijd het te verwerken het is niet niks! Gelukkig is het met je zoon goed gekomen!

beenjesshar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 18:55

Borst onderzoek heb ik inderdaad ook gehad , was allemaal goed gelukkig !!

beenjesshar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 10:26

Zo vandaag weer bij de fysio geweest , zaten allemaal knopen in me nek , schouders .
Nu begint het aardig los te komen .

Gister bij de ha geweest en ga daar heen om te praten lucht al lekker op ..

Als er iemand nog tips heeft graag ook eventueel voor de ademhaling

beenjesshar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-13 18:16

vandaag ook weer bij de ha geweest , niet veel wijzer van geworden enkel dat ik 3 oktober bij de praktijk begeleider kan komen om te praten .

iemand nog nuttige tips voor me wat ik nu met de kwaaltjes kan doen .

zoals steken in met borsten , rare kop [ hoofdpijn ,duizelig ]

al vast bedankt