Hoi, Vanochtend werd ik wakker, en had ik een hele rare bonkende/ stekende pijn in mijn keel. Een tijdje later verspreide het naar mijn rug en borst. Ik voel de pijn de hele tijd, maar als ik inadem steekt het nog veel erger. Wie weet wat dit kan zijn?
misschien iets vertilt op je stage? je ergens druk om gemaakt? joh bel even de weekendarts ze kunnen je gerust stellen en anders kun je altijd even erheen
kraakte
Geplaatst: 31-08-13 13:21
Kijk het het weekend even aan, eventueel wat paracetamollekes slikken. Rustig aan doen en genoeg slapen. Als t maandag nog hetzelfde is kun je altijd nog naar de huisarts.
Er heerst een verkoudheid die op de keel slaat momenteel, dus dat kan het ook zijn. Zou niet direct naar de dokter gaan (die is er nu toch ook niet) tenzij je echt het gevoel hebt dat er wat mis is. Maar spierpijn, keelpijn, etc. kan met een paar dagen ook gewoon over zijn. Als het na 4/5 dagen niet minder wordt, of als de pijn echt niet meer is uit te houden, dan zou ik pas naar de huisarts gaan.
I.c.m. kiespijn en oorpijn zouden het inderdaad heel goed je holtes kunnen zijn. Mocht je nu nog niet verkouden zijn, dan kun je dat over een paar dagen wel verwachten Lekker uitzieken en goed blijven drinken!