Voorheen wist je gewoon dat een broodje kaas gezond was. Later werd doodleuk verteld dat een kroket minder calorieën bevat dan een broodje kaas. Wat is nou dan beter
Van die ontbijtrepen, liga's met fruit erin... werd altijd beweerd dat het een gezond tussendoortje is. Nou blijkt het helemaal niet zo gezond te zijn als de verpakking/reclame beweert.
Maar kijk ook uit met het fruit wat je tot je neemt, want daar kunnen allerlei gifstoffen over gespoten zijn.
Discussies over hoe gezond kraanwater is. Water is het gezondst wat je kan bedenken om te drinken dacht ik. Nou blijkt er weer antibiotica in te drijven.
Tandenpoetsen: Eerst poetste ik horizontaal. Later verticaal want dat scheen beter te zijn ofzo. Toen kwam er een theorie dat rondjes draaien het best is. Ben je daar net aan gewend, is er weer onderzocht dat rondjes draaien helemaal niet zo goed is vanwege iets met het tandvlees.
Zonlicht is goed voor je, naast dat je er vrolijk van wordt maak je ook veel vitamine D aan. Van zonlicht kun je kanker krijgen.
Inmiddels negeer ik alle leuk bedoelde onderzoeken en kijk gewoon zelf wel wat ik eet. Maar toen ik er nog heel erg op lette om gezond te leven, was dit zo verwarrend! Wie valt dit nog meer op, hoe kijk jij er tegenaan, wat doe je ermee?

Ik denk dat we maar moeten doen waar we ons zelf goed bij voelen & kijken hoe lang we leven. 
oeps