Tandarts...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dejong_wever

Tandarts...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 12:48

.. ja ik moet er toch aan geloven |(

Ik heb bij mijn vorige tandarts een gaatje gehad en die heeft het niet goed gevuld waardoor er nu
steeds spul tussen gaat. Mijn nieuwe tandarts gaat dit straks verhelpen, brrr... Zie er tegen op,
dat gerop en gescheur en dan dat zeeer vervelende geboor.

Volgende week mag ik weer heen, want de andere kant waar ook een gaat zat zit een kleine
ontsteking, dus ook die word uitgeboord en weer gevuld.. Bah bah bah.. Ik wil niet!!!! |(

Legoblokje

Re: Tandarts...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 12:51

Wel met verdoving hoop ik voor je? :+

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 12:52

Ik zal aan je denken :(:)
Moet zo naar de mondhygiënist.......vind ik ook niet zo'n pretje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 12:53

Ik moet over twee uurtjes vier vullingen laten vervangen. Ben al de hele ochtend nerveus! Drama. Tip: spreek af om 8 uur 's ochtends!!!

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 12:57

Ja klopt doe ik normaal ook liek, maar ik zou vandaag aan het werk, was vergeten dat we een vrije dag hadden ivm bommen berend. Dus nu hik ik er de hele dag al tegen aan...

Mijn darmen zijn helemaal van slag...

4 gaatjes vullen... brrrr, das een tikkie erger als ik...

Mondhygieniste heb ik er volgende week ook bij...

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 12:57

wel met verdoving ja...

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 12:58

nu nog maar een keertje na de wc en dan die kant op... over een half uurtje ben ik aan de beurt... brrrrrrrr

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 13:00

Succes & sterkte!

billy3105
Ik hou van poffertjes!

succes heb nu al een wortel kanaal behandeling achter de rug en allemaal vullingen in mijn kiezen! Heb echt een hekel aan de tandarts, mond hygieniste is nog niet zo erg

LisavanLisa

ik leef met je mee,
zit altijd al 2 weken van te voren in spanning en zenuwen :=
gedver gedver gedver word nu alweer zenuwachtig voor de volgende keer,
heb ook een super slecht gebit dus heb altijd minstens 2 gaatjes en de verdovingen gaan altijd 3x mis.
een x 5 gaatjes gehad en 8 verdovingen.. nou het was tot mn slaap en onder mn oog en aan mn neus verdoofd.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 13:20

Ik zat gisteren net zo, was al 3 jaar niet geweest, halve weekend met enorme pijn gezeten en gisteren eindelijk een afspraak.
Wilde de kies eigenlijk getrokken hebben maar hij stond erop dat hij hem mocht repareren want trekken was zonde.
Dat is uiteindelijk een wortelkanaalbehandeling geworden en het is me 100% meegevallen, ik ben nu helemaal pijnvrij en heb zelfs al 2 nieuwe afspraken gemaakt.

Mijn afsluiting van mijn facebookstatus gisteren was Ik wil niet, ik wil niet!

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 15:10

Haha..

Nou ik lees nog! De assistente zij ook al, niemand gaat hier voor zijn plezier een gaatje laten uitboren.
Mijn bovengebit is geheel verdoofd. De beide vullingen die mijn vorige tandarts had gezet zijn er beide
uit en weer opnieuw in.

Volgende week gaan we weer heen, dan moet er onder nog eentje, maar dat is een kleintje, die is meer
preventief.

De verdoving zag ik erg tegenop, want dat deed zo'n pijn. Bij deze tandarts helemaal niet, dat is toch
wel fijn. Maar door alle spanning duurde het langer dat hij was ingewerkt.

Zo nu 7 dagen om bij te komen en dan gaan we weer, één gaatje en de mondhygieniste..

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 15:47

Zo, dan heeft jou vorige tandarts er wel een puinhoop van gemaakt.. :x
Ik moet binnenkort ook heen, 12 september: Gezellig.. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 16:09

dejong_wever schreef:
Haha..

Nou ik lees nog! De assistente zij ook al, niemand gaat hier voor zijn plezier een gaatje laten uitboren.
Mijn bovengebit is geheel verdoofd. De beide vullingen die mijn vorige tandarts had gezet zijn er beide
uit en weer opnieuw in.

Volgende week gaan we weer heen, dan moet er onder nog eentje, maar dat is een kleintje, die is meer
preventief.

De verdoving zag ik erg tegenop, want dat deed zo'n pijn. Bij deze tandarts helemaal niet, dat is toch
wel fijn. Maar door alle spanning duurde het langer dat hij was ingewerkt.

Zo nu 7 dagen om bij te komen en dan gaan we weer, één gaatje en de mondhygieniste..

Hier ook een succesverhaal :) Alleen bij mij alles op links, dus nu voor mijn gevoel een hele dikke lip :') Vier vullingen vervangen! Wel mooi want het is nu allemaal wit ipv die oude zilveren vullingen! Waarom hebben ze niet alles gelijk gedaan? Ik mag in november weer, controle en mondhygiene. Om 8:45 ;)

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 17:03

Ah dat is een betere tijd, 8:45 uur.
Ik moet volgende week weer om 14:30 uur. Zo komt het net wat beter uit met het werk.
Manlief is nu heen, die was ook niet helemaal zenuwvrij, maar goed ik zij je hebt mij ook
niet gesteund(kreeg niets eens een whats appje!!) Meneer was het vergeten, haha, dus
ik zij "uit het oog uit het hart zeker?!" NEE hoor!!
(Alles werd uiteraard met een knipoog gezegd, haha)

Ik kon alleen niet drinken net en mijn vla opeten, ach heb ik later op de avond nog wat
lekkers, hihi..
Rechts begint de verdoving eruit te gaan, links zit hij nog. Maar goed bij de beenhouwer
heb ik smorgens om 8:45 de verdoving gekregen en om 21:00 uur zat hij er nog in!!
Het is wel duidelijk waarom we daar weg zijn gegaan.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 17:07

Bij mij was de verdoving binnen 5 minuten weg (ja inderdaad... 2 vullingen vernieuwd met maar 5 minuten verdoving) :+ dat was pas écht ruk :=

Sterkte nu met de naweeën! :)

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 17:13

vuurneon schreef:
Bij mij was de verdoving binnen 5 minuten weg (ja inderdaad... 2 vullingen vernieuwd met maar 5 minuten verdoving) :+ dat was pas écht ruk :=

Sterkte nu met de naweeën! :)

5 minuten? Sjonge jonge, vreselijk!
Bij mij duurt dat zeker wel een halfuur/uur totdat het uitgewerkt is!

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 17:48

Ohh das pas verschrikkelijk!!

Het zakt bij mij nu wat weg... Als het goed is is manlief ook bijna klaar...

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 19:56

Ja ik ging in de middag (3 uur) samen met papa bij de Mac eten :+ kwam op de terug weg (tussen 6/7 uur) kwam er nog een halve hamburger uit me wang :') is wel raar als je dan ineens iets voelt wat er om 3 uur in was gegaan.

Ps was om 8 uur in de morgrn aan de beurt heb geen pijn meer gehad daarna

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-13 11:02

Daar ben ik weer, vanmorgen moet ik weer na de tandarts. Nu gaan ze onder doen.
Heb nog steeds last van mijn bovenste kiezen welke ze vorige week hebben gedaan.
Vanmiddag eens informeren of dit normaal is, want ik vind dit niet leuk!

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 15:58

Vanmiddag moest ik naar mn grote vriend de tandarts :')
Ik was vrij rustig vanmorgen, want ik wist dat ik een beginnend gaatje op mijn verstandskies had dat gerepareerd moest worden, en een nieuw laklaagje op mn kies..

Ik heb echt gebeden dat ie me niet voor de keuze zou zetten: verdoving, of niet.
ik ben DOODSBANG voor naalden, maar wil geen pijn hebben.,
Ik hoopte dat het gaatje neit dusdanig was dat er eventueel zenuwen geraakt gingen worden(dus gewoon even licht aantippen met de boor en vullen, klaar).

Toen zat ik vanmorgen met n goede vriend van me in de bus, die maakte me helemaal gek. Hij had het over verdovingen en naalden en pijn en boren en bloed etc. ik werd helemaal bang. heel de dag opgenaaid geweest. Ging met buikpijn de praktijk in. mocht meteen doorlopen..
Ging liggen, hij pakte zn boor.. hup hup hup langs mn tand. even blazer erop, ff water erop, even een chemisch spulletje erop, ff glanzend maken, klappertanden, ff wat tandsteen verwijderen(Dat vond ik, nog het vervelendste..) en toen nog ff laklaagje erop gesmeert. blauwe lamp erop en klaaaaar.
niks verdoving, niks naalden, niks pijn... toppie.. weer voor n half jaar vanaf.

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-13 20:27

Och jeetje, nou ik heb wel verdoving gehad. Ja 4 prikjes zij de assistente, huh 4?? Ik heb maar 1 gevoeld?!
Nou dan heeft de tandarts de verdoving goed gezet.

Heb nu wat pijn, maar dat komt door dat ringetje. Ben er nu eerst een halfjaar van af.