Jaaaaaa weer zwanger! Nummer 2 is onderweg... Ontzettend blij en trots! Alles valt samen nieuw huis een kleine erbij het kan niet beter gaan.
Tot dat...
Tot gisteren... De eerste echo super blij! Maar op het scherm is niet te zien wat er moet zijn. Ondertussen 11 weken zwanger maar dat is niet te zien. Ik weet al hoe laat het is! En ja de verloskundige bevestigd het. Een niet levend vruchtje van ongeveer zes weken...
Je wereld stort in. De roze wolk is in 1 klap kapot en ik knal hard op de grond. Natuurlijk weet ik dat het mis kan gaan. Vooral ook omdat het al een keer eerder is gebeurd. Maar heette zien en te horen komt hard aan.
Waarom? ik ben 25 gezond en voel me goed. Natuurlijk weet ik in mijn hoofd waarom, het was gewoon niet goed maar emotioneel kan ik het niet bevatten...
Vrijdag de overdracht van ons nieuwe huis maar het voelt nou zo dubbel. We zouden er gaan wonen met zijn vieren maar nu mist er toch 1. Het is allemaal zo dubbel.
En nu wachten totdat mijn lichaam het vruchtje loslaat. Wachten totdat mijn lijf door krijgt dat het niet goed zit. Heb mezelf tot maandag gegeven als het dan nog niet door de natuur loslaat word ik doorverwezen naar het ziekenhuis.
Me werk toont veel begrip en heb nou even rustig de tijd om alles te laten bezinken. Ik geniet van het ventje wat ik hier thuis heb rondlopen maar voel me erg leeg van binnen.
Moest even mijn verhaal kwijt..
Voor de mensen die mij kennen hou het even hier en zet het niet op Facebook ofzo...
Ook al heb je het kindje nog niet vastgehad, nog niet geknuffeld, je weet dat het in je zit, en je gaat er al van houden. Om het kindje dan af te moeten geven is verschrikkelijk. Ik wens jullie heel veel sterkte
_Kimo_
Geplaatst: 28-08-13 10:33
Heel erg veel sterkte.. Weet helaas was je door maakt! Wij waren ook bezig met ons nieuwe huis toen ik zwanger was. We kregen de sleutel en begon vrolijk met het verven van de baby kamer. Tot de eerste echo.. Helaas ook een miskraam.. Kon het me niet voorstellen want voelde me zo zwanger en had alle symptomen! De weken en maanden die daar op volgde waren vreselijk zwaar. Elke dag liep ik weer langs dat lege kamertje die eigenlijk gevuld had moeten zijn... Maar, nu na 1,5 jaar is hij toch gevuld met een prachtig klein mannetje!
Neem iig de tijd om alles te verwerken en een plaatsje te geven... En probeer idd te genieten van jullie nieuwe huisje en je ventje, hoe moeilijk het ook is!
Heel veel sterkte. Ik ben op dit moment bijna 9 weken zwanger en dit is een scenario wat in mijn hoofd mee blijft spelen. Ik ben er niet te veel mee bezig maar weet dat het altijd kan gebeuren.
Heel erg veel sterkte, heb hetzelfde meegemaakt en het is toch een rouwproces dat je doormaakt.
Ik hoop dat je snel weer kunt genieten van jullie nieuwe huis, gelukkig blijkt dat je wel zwanger kunt worden dus goede hoop dat jullie toch snel met z'n 4-en in het huis gaan wonen!