- ochtend misselijkheid (tot braken aan toe)
- duizeligheid
- af en toe krampen in buik
- ontzettend moe
- met vlagen koorts
De ochtend misselijkheid en duizeligheid neemt nu wel wat af moet ik eerlijk zeggen. Ik ben 2 weken geleden bij de huisarts geweest en die vroeg mij of het mogelijk was dat ik zwanger zou zijn, ik slik de pil maar ja je weet maar nooit zei ik toen. Arts heeft mij een verwijzing gegeven voor het bloedprikken en een urine test voor zwangerschap. Uit de bloedtest kwam dat mijn glucose wat hoog was en mijn ontstekingswaarden waren iets verhoogd. Maar niks waarvan zij dacht dat de klachten daar mee te maken hebben. Zwangerschap was negatief. Thuis heb ik ook een zwangerschap test gedaan die negatief was. Maar mijn moeder gooide een balletje op en vroeg zich af of zo'n urine test wel volledig betrouwbaar is gezien mijn klachten. Ik ben een week geleden nog gewoon ongesteld geweest. Nu heb ik het idee dat de laatste dagen mijn buik een andere vorm aan gaat nemen.. Maar misschien word ik wel gek en verbeeld ik het me allemaal
Ik heb binnenkort wel een afspraak staan met de internist omdat de huisarts niks met mijn klachten kon.
Maar nu ben ik benieuwd wat jullie hier van vinden en of iemand dit herkent, of dat de urine test bij iemand anders ook negatief was en toch wel zwanger bleek te zijn..Ik hoor het graag
Ben overgens nog maar 18
maar goed, de tijd dat ze langer blijft zitten is alleen maar in haar voordeel