Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xNatas schreef:Ik hield vroeger mijn neus dicht bij het niezen totdat mijn staartbeentje brak. Het botje is scheef terug gegroeid waardoor fietsen en op harde stoelen behoorlijk pijn doet. Bij mij is het tot nu toe niet overgegaan en het is toch al bijna 5 jaar terug helaas.
SindyKaya schreef:JoAnn schreef:Ik herken iets dergelijks uit mijn zwangerschap, maar dan zou een behandeling bij een goede osteo,moeten helpen. Bij mij was het gelijk over.
De HA adviseerde mij om daar niet aan te beginnen..
..jilleroo schreef:Of het precies hetzelfde is weet ik niet, maar door enorm gewichtsverlies is het botvlies van mijn staartvlies gaan irriteren en dat kan ook heel lang duren, en doet echt verschrikkelijk zeer soms. Soms gaat het een tijd goed en dan zet het weer op, iig begrijp ik wel hoe vervelend het is.
) JoAnn schreef:Ik herken iets dergelijks uit mijn zwangerschap, maar dan zou een behandeling bij een goede osteo,moeten helpen. Bij mij was het gelijk over.
Ik weet natuurlijk niet of je hetzelfde hebt. Ik weet alleen dat ik met de klachten die ik had geen half uur op een stoel kon zitten. Na een behandeling was dat weg. Hier in België is het verder normaal dat de HA je adviseert daar niet aan te beginnen
Glossi schreef:JoAnn schreef:Ik herken iets dergelijks uit mijn zwangerschap, maar dan zou een behandeling bij een goede osteo,moeten helpen. Bij mij was het gelijk over.
Ik weet natuurlijk niet of je hetzelfde hebt. Ik weet alleen dat ik met de klachten die ik had geen half uur op een stoel kon zitten. Na een behandeling was dat weg. Hier in België is het verder normaal dat de HA je adviseert daar niet aan te beginnen
Hier in Nederland is dat ook heel normaal dat de HA je adviseert niet aan een osteopaat te beginnen. Osteopaat word hier onder het stickertje alternatief geplakt en daar zijn bijna alle reguliere artsen niet zo weg van.
Sterkte ermee en ik hoop dat je snel weer normaal kunt zitten en staan!
Glossi schreef:Hier in Nederland is dat ook heel normaal dat de HA je adviseert niet aan een osteopaat te beginnen. Osteopaat word hier onder het stickertje alternatief geplakt en daar zijn bijna alle reguliere artsen niet zo weg van.
wel iets langer als die 2 jaar (de ha noemde het chronisch, met een kleine kans op overgaan haha) maar he is over