Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Biskwie schreef:Zoek uit waar je jezelf prettig bij voelt.
Handig is wel om iets te nemen met een materiaal wat makkelijk reinigbaar is (de eerste ongelukjes met urine en bloed laten echt niet lang op zich wachten).
Teva heeft een elegante teenslipper met een voetbed om lange afstanden op te lopen, ideaal en elegant als crocs of birkenstock te lomp is.
Veel succes!
__inge__ schreef:Ik heb als het echt warm is mijn birkenstocks aan. Echter deed ik dit op mijn vorige werk in het verpleeghuis niet.. Daar gingen nog al eens wat menselijke vloeistoffen over m'n voeten.. Dan had ik m'n Allstars aan. Die kunnen ook prima in de wasmachine
verootjoo schreef:birkenstocks mag toch helemaal niet? Allstars lijkt me ook niet bepaald hygienisch. Als het goed is heeft elke instelling een protocol met wat je wel en niet aan mag
In ieder geval dichte.
Bovendien moet ik de bedden regelmatig van de rem trappen en ook dit was met sandalen geen succes (lees uhm teennagel half afgebroken
) En ook als je patienten moet douchen zijn Birkenstocks niet aan te raden, want die zool kan niet zo goed tegen water en laat los.