Wie heeft voor mij de gouden tip om van mijn hielspoor af te komen? Huisarts verwijst mij naar podotherapeut maar heb al zoveel verhalen gehoord dat ook zooltjes niets helpen. Ik heb nu gelzooltjes maar ook die helpen niet. En de pijn wordt niet minder. Ook heb ik pijn in mijn heupen, lijkt op spierpijn/stijfheid. Ik denk dat dit met elkaar te maken heeft. Ben benieuwd!
Rebel_Jits
Geplaatst: 25-08-13 20:34
Shockwave therapie, gegeven door een fysiotherapeut. Een fysio kan ook helpen met je klachten rond je heupen.
belangrijkste is je lange adem, en toch wel die zooltjes van de podo. Maar het is een langdurige aangelegenheid. Flink rekken, schijnt ook te helpen. Ik heb er ook een paar jaar mee gelopen, maar kan nu weer heerlijk op mn blote voeten rondlopen. Er is nog hoop.
Ook ik heb lange tijd last gehad van een hielspoor. Bij mij waren stevige/degelijke schoenen, zooltjes en een lange adem de oplossing. Inmiddels ben ik er alweer een paar jaar vanaf, maar het heeft ook zeker een paar jaar (zeker 3 of 4 jaar) geduurd voordat ik er helemaal geen last meer van had.