Oorcorrectie bijwerkingen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xhenkexspons

Oorcorrectie bijwerkingen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 04:37

Hoi bokkers, 21 aug ben ik geopereerd aan mijn oren, ze zijn naar achter geplaatst zegmaar, nu ben ik onder gehele narcose geweest en kwam hier slecht uit. Mocht op dezelfde dag nog wel naar huis. Veel pijn snachts en heb na 2 dagen geen pijnstillers meer, maar nu moet ik net ineens overgeven maar echt er kwam niks uit, terwijl ik normaal gegeten heb.. Zijn dit de bijwerkingen van de narcose ofzo?
Ik maak me dan gelijk weer zorgen als ik ga googlen..

Groetjes Henke.

meisje2000

Re: Oorcorrectie bijwerkingen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 05:52

Bel even met de desbetreffende afdeling waar je geopereerd bent (Of je arts die je geholpen heeft) en vraag daar eens.
Zij kunnen je precies vertellen wat normaal is en wat niet...

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 07:34

Van een Narcosse kun je best nog een paar dagen van de leg zijn. Heb je meer pijn, of heb je koorts direct contact opnemen met een arts. Als je gewoon even misselijk was en het is nu weg zou ik het even rustig aankijken :j

koetjeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 07:51

Even bellen met het ziekenhuis en mag altijd max vier keer daags twee paracetamol nemen als je pijn hebt. En je kan nog best een paar dagen last hebben van de narcose. Of je hebt in het zh een virusje op gepikt

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 10:45

Ik heb bijna een jaar geleden ook mijn oren recht laten zetten. Ik kreeg geen narcose omdat ze dat te heftig vonden voor zo'n kleine ingreep, ik werd plaatselijk verdoofd. Je hebt nu dan een verband om je hoofd heen, neem ik aan? In die eerste fase na de operatie had ik ook verschrikkelijk veel pijn, vooral 's nachts als je moet gaan liggen natuurlijk. Daar werd ik soms ook wel eens misselijk van, maar ik denk niet zo erg als jij, als ik het zo lees. Na een week mag het verband eraf, toch? Toen het verband er bij mij af ging, werd ik ook extreem misselijk en licht in m'n hoofd, ik viel bijna flauw toen ik mezelf in de spiegel zag. Het is super lelijk als je dat verband er net af hebt, dus schrik niet. Overal bloedresten, huidschilfers en je oren staan ineens een stuk anders dus dat is even wennen. Gelukkig was er een verpleegster bij dus die kon me goed helpen.

Nu ben ik bijna twee jaar verder en ik ben blij met het resultaat. In de koudere maanden, vanaf oktober tot maart als het tegenzit, doen mijn oren nog steeds pijn. Toen ik de afgelopen winters dus naar school moest fietsen, was ik de eerste die met een muts op liep. Mijn oren staan echter wel een stuk rechter dan eerst, dus daar ben ik blij mee :)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 11:55

Er gaat ook een buikgriepje rond :)

xhenkexspons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-13 12:20

Dankjewel! Was idd een buikgriepje. Is gelukkig over en heb nu geen last meer!