Wie weet wat dit is ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Weggebokt

Wie weet wat dit is ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-13 23:24

Hallo Bokkers ! :wave:

Ik werd net wakker omdat ik moest niezen, ik nieste maar daarna schoot er een pijnscheut door mijn linker borst..
Het doet niet mega pijn maar normaal rechtop komen lukt niet.. De pijn die ik voel houd aan.
Wie weet wat dit kan wezen ? Ik nies wel normaal, ik hou niks in zeg maar :+
Iemand evaringen hiermee ? Morgen ga ik al naar de HA voor iets anders, ik kijk even of het dan over is
Laatst bijgewerkt door Weggebokt op 22-08-13 23:28, in het totaal 2 keer bewerkt

xSCWx

Re: wie kan me helpen !?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 23:26

Spiertje verrekt :)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-13 23:28

xSCWx schreef:

Oke dat is duidelijk haha :)

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 23:29

Yep, spiertje verrekt, maar even kalm aan doen.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 23:34

SindyKaya schreef:
xSCWx schreef:

Oke dat is duidelijk haha :)

Jajoh het leven is soms niet zo moeilijk :D

Weggebokt

Re: Wie weet wat dit is ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-13 23:56

Haha dat is waar :D

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 06:58

Nu is het ochtend en het is nog steeds niet over.. :(
Ga zo naar de HA, want dit begint irritant te worden..

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 07:10

Spiertje verrekt of gewoon een verkeerde beweging. Geef het een dag en dan is het echt wel weg.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 07:17

En ZO gaan de zorgkosten steeds meer omhoog. Wacht nou eerst eens rustig af, hier heeft iedereen wel eens last van, gaat vanzelf over.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 07:19

Caira schreef:
En ZO gaan de zorgkosten steeds meer omhoog. Wacht nou eerst eens rustig af, hier heeft iedereen wel eens last van, gaat vanzelf over.

Als je de OP post nou eens leest ... DAAR staat toch dat ik voor wat anders na de HA ga.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 07:34

sax89 schreef:
Spiertje verrekt of gewoon een verkeerde beweging. Geef het een dag en dan is het echt wel weg.

Oke bedankt ! :)

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 10:42

Ik denk inderdaad ook dat het gewoon even in je spier is geschoten. Ik denk dat het je pectoralis is, zeker als je ligt, en komt ineens iets naar boven(en dat doe je als je niest, tenzij je hem inhoudt) dan kan dat nog wel eens zeer doen ja. Nu moet die spier even herstellen en dan is alles weer goed. Vergeet niet dat er even een beweging werd gemaakt van 120km/h aan die spier.. :)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 11:48

RoyceMack schreef:
Ik denk inderdaad ook dat het gewoon even in je spier is geschoten. Ik denk dat het je pectoralis is, zeker als je ligt, en komt ineens iets naar boven(en dat doe je als je niest, tenzij je hem inhoudt) dan kan dat nog wel eens zeer doen ja. Nu moet die spier even herstellen en dan is alles weer goed. Vergeet niet dat er even een beweging werd gemaakt van 120km/h aan die spier.. :)

Wow dat wist ik niet ! :)
Bedankt voor de info !

Soms hou ik de nies in, ik kan stil niezen. Want als ik moet niezen vind ik dat zo stom in de klas :+
Dus dan hou ik hem in, maar had ergens gelezen dat het niet goed is als je een nies in houd

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 13:59

Krampje in je tussenribspieren oid gok ik. Heb je ook wat last bij ademhalen als je borstkas uit moet zetten? Gaat hoe dan ook wel weer over :j

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 14:04

Creatas schreef:
Krampje in je tussenribspieren oid gok ik. Heb je ook wat last bij ademhalen als je borstkas uit moet zetten? Gaat hoe dan ook wel weer over :j

Nah last hem ik er niet echt van, maar ik voel het wel.
Het irritante is dat ik snotverkouden ben en elke keer weer opnieuw nies :+ Dan schiet het er weer in

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 14:11

Óf idd een spiertje verrekt, óf een rib die even vast zit... Overleef je wel ;) Als het na een paar dagen nog niet over is even naar de fysio-/manueeltherapeut, hier kan de huisarts veel minder mee dan de fysio/manueel :) Sterkte ermee!

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 15:33

SindyKaya schreef:
RoyceMack schreef:

Wow dat wist ik niet ! :)
Bedankt voor de info !

Soms hou ik de nies in, ik kan stil niezen. Want als ik moet niezen vind ik dat zo stom in de klas :+
Dus dan hou ik hem in, maar had ergens gelezen dat het niet goed is als je een nies in houd

Klopt helemaal, het is helemaal niet goed om je nies in te houden. Er komt een hele grote kracht op je hoofd te staan(je nies komt er normaal toch met 120km/h uit.. die druk komt dan op je hoofd).
en daardoor kunnen adertjes in je hersnen, ogen, oren en neus springen. Dat kan best gevaarlijk zijn! Dus liever gewoon niezen maar ik hou hem ook wel een sin in de klas hoor.

Blubje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 15:37

Caira schreef:

En ZO krijg je zorgvermijders, op de lange duur gaan de zorgkosten dan nog meer omhoog.

Ik ga mee met wat de rest heeft gezegd, en anders kan je altijd de dokter nog even vragen.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 16:10

Blubje11 schreef:
Caira schreef:

Citaat:
En ZO krijg je zorgvermijders, op de lange duur gaan de zorgkosten dan nog meer omhoog.

Ik ga mee met wat de rest heeft gezegd, en anders kan je altijd de dokter nog even vragen.

Was een foutje :o
Laatst bijgewerkt door Weggebokt op 23-08-13 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 16:15

Blubje is het met jou eens en reageert op die rare eerdere reactie van Caira. :=
Ik denk ook een spiertje verrekt. Ben je al bij de HA geweest?

Overigens kun je beter 10 keer te veel gaan dan1 keer te weinig (wat Blubje dus zegt, zorg vermijden).