Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Je maakt om de een of andere reden adrenaline aan wat je niet kwijt kan. Wat heel goed kan werken is een stuk te gaan hardlopen. Dat zorgt ervoor dat je lijf die adrenaline afvoert. Wat bij mij ook heel goed helpt is magnesium slikken. Gewoon te halen bij de drogist. Bij mij werkt die met Calcium erbij heel goed. Magnesium voert afvalstoffen af en het klinkt alsof dat geen kwaad kan. Voor je zenuwen...ik heb de laatste dagen voor mijn examen in juni bach rescue druppels geslikt. Drie keer per dag ofzo. Het leek alles wel ietsjes rustiger te maken. Er zijn vast nog heel vele tips (ga het dus in de gaten houden hier
) maar dit weet ik. Oh ja, wat een collega tegen mij zei om even te aarden....houd je wijs en middelvinger even in contact met je duim. Heel stom, maar je voelt je dan even aarden. Geen idee hoe dat werkt, maar het is echt zo
Succes ermee, het is heel vervelend. En ja ik gok dat het toch door je examen komt
SAKKIA schreef:Even naar de huisarts en je bloeddruk laten controleren.
Ik liep ook elke dag zenuwachtig rond en had altijd een gejaagd gevoel. Mijn bloeddruk was echt te hoog.
Geen last van hyperventilatie verder?