Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Aryana schreef:mariekekroon schreef:ze zeggen altijd dat jeugzorg vrijwillig is, maar ik zit nu met jeugdzorg, en ik word overal tot gedwongen
Hoe heeft het dan zover kunnen komen?
xSlvna schreef:Ach ik vind het af en toe echt een belachelijk gebeuren, ik had buren die mij jaren hebben gestalkt etc. en de enige oplossing die de mensen van JZ hadden (dreigde ze overigens mee) was mij uit huis zetten en ergens ver weg in een pleeggezin zetten, whut? Ja dat heb ik echt nodig jongens, wat een top oplossing.![]()
Af en toe, niet alleen hier, komen ze echt met klote oplossingen, nemen mensen die hun kinderen nét kunnen opvoeden de kinderen af en de mensen die hun kinderen helemaal niet opvoeden laten ze de kinderen houden, maar goed, dat zijn dingen die niemand ook zal snappen
Aryana schreef:xSlvna schreef:Ach ik vind het af en toe echt een belachelijk gebeuren, ik had buren die mij jaren hebben gestalkt etc. en de enige oplossing die de mensen van JZ hadden (dreigde ze overigens mee) was mij uit huis zetten en ergens ver weg in een pleeggezin zetten, whut? Ja dat heb ik echt nodig jongens, wat een top oplossing.![]()
Af en toe, niet alleen hier, komen ze echt met klote oplossingen, nemen mensen die hun kinderen nét kunnen opvoeden de kinderen af en de mensen die hun kinderen helemaal niet opvoeden laten ze de kinderen houden, maar goed, dat zijn dingen die niemand ook zal snappen
Jeetje hoe kom je in zo'n situatie dan bij jeugdzorg terecht? dat is dan toch meer een zaak voor de politie om op te treden tegen die buren.
Rare mensen, meer in PB, ik zet niet alles op internet, het lijkt wel een humor-horror verhaal, dat zulke mensen vrij rond lopen is nog grotere onzin dan dat de jeugdzorg is.mariekekroon schreef:de titel zegt het al