Vanavond voor de zoveelste keer teleurgesteld naar huis nadat ik mijn nagels heb laten doen. Dat doe ik elke 3-4 weken. Ik heb acryl nagels en laat dit zeker al een jaartje of 5 à 6 doen. In het begin was ik supertevreden maar het laatste jaar ga ik steeds met een ontevreden gevoel naar huis. Ik heb het wel eens aangekaart maar dat werd weggewoven. Nagels zijn niet recht of gelijk, incidenteel wondjes bij de nagelriemen. Maar het is daarnaast ook erg slecht gelakt. Stukken niet gedaan enzo. Echt lelijk! Het is gewoon niet netjes afgewerkt. Ik zou zelf kunnen lakken maar dat is niet mijn sterkste punt dus dit is dus een mooie oplossing, dacht ik....
Ik wil toch eens rond gaan kijken want er zijn vast nog meer nagelstylistes die het wel netjes doen. Ik ben vorig jaar in Berlijn geweest en toen waren mijn nagels ook niet om aan te zien waarop ik daar mijn nagels opnieuw heb laten doen. Zij deden alleen gelnagels maar het was zo netjes dat ik constant naar mijn handen moest kijken. Echt mooier dan mooi.
Mijn vraag is nu kennen jullie een nagelsalon of styliste waar jullie goede ervaringen mee hebben. Ik ben nu op een punt dat ik het eens door iemand anders wil laten doen maar niet weer teleurgesteld wil worden. Dus tips en goede ervaringen zijn zeer welkom.