'toegestaan schaduwaccount'
Hallo,
Dit is een aangevraagd schaduw account, als jullie mij herkennen of weten wie ik ben stuur mij dan een PB.
Sinds me 13 jarige leeftijd loopt het niet lekker thuis.
Het bogon op de middelbare school waar ik 4 jaar lang gepest ben, ik was gebroken en wist geen raad, in de 3e klas ben ik blijven zitten maar helaas moest ik van school af vanwege me cijfers toen ben ik naar een Mbo 1 opleiding gegaan maar vanwege prive redenen moest ik er mee stoppen en heb ik dus geen diploma.
Mijn moeder zit aan de drank en mijn vader is heel agressief.
als mijn moeder thuis komt van der werk begint ze al met drinken waar door ze in de avond heel dronken is en is ze geen leuk persoon, ze zegt lelijke dingen tegen me wat ik liever niet vertel.
Soms draait mijn vader nacht diensten en dan is mijn moeder 10 x zo erg als dat mijn vader thuis is.
Soms ben ik er zo klaar mee dat ik ruzie met me ouders krijg, me vader is heel agressief waar door hij me een keer op straat wou zetten een keer was het zelfs zo erg dat hij me schouder vast pakte en me buiten wou zetten.
Het is zelfs zo erg geweest thuis dat ik 3 maanden bij iemand anders thuis heb gewoon.
Ik heb van alles geprobeerd thuis, hoe vaak ik ook met ze praat het helpt niet ja ik probeer iedere keer rustig te blijven en rustig te praten.
Als ik er klaar voor ben ga ik naar een maatschapelijk werker om hulp te zoeken want ik trek dit niet meer.
Ik wil graag een eigen kamer/huisje volgend school jaar begin ik aan een nieuwe opleiding en wil een baan zoeken zo dat ik de huur van een kamer kan betalen.
Als er mensen zijn die dit herkennen of dit mee gemaakt hebben zou ik er graag met iemand over willen praten.