Geregeld loop ik tegen tafels, kastjes, autoportieren, ect, en dan voelt die plek ook als een blauwe plek, maar krijg ik geen blauwe plek.
De afgelopen jaren (precies weet ik het niet meer, misschien een jaar of 2 ofzo) voel ik die plek wel als een blauwe plek. Maar hij wordt dus niet blauw.
Dit merkte ik vooral toen ik een paar maanden geleden werd aangereden door een auto terwijl ik lekker rondbromde op mijn scooter. Auto in puin, scooter in puin, en ik was helemaal heel. Mijn been deed pijn, aangezien ik daarmee even klem had gelegen onder mijn abnormaal zware scooter, maar er viel niks aan te zien. Allemaal helemaal goed afgelopen dus.
Mijn been bleef natuurlijk een beetje gevoelig en het voelde ook echt alsof er een grote blauwe plek zat, maar die kwam dus niet, mijn huid bleef gewoon helemaal egaal wit.
Hoe komt dit? Want een blauwe plek is een bloeduitstorting en die zou toch eigenlijk wel moeten verkleuren. Liggen mijn bloedvaten dan te ver onder mijn huid waardoor ze niet zo snel beschadigen?(ik ben de afgelopen jaren wat dikker geworden) En hoe verklaar je dan wel weer die pijn van een kneuzing.
Iemand hier toevallig ervaring mee of een antwoord op?
naar mij hoef je maar te wijzen en er zit alweer een blauwe plek
Zie me al aankomen, ja ik heb nergens last van, ook niet van blauwe plekken, heb ik nu iets?