Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) muziek lekker hard.
, ga volgend jaar gelijk met je ouders op vakantie. LoveUggs schreef:Alleen. En de buurt waar ik woon is nou niet echt een plek om als 18 jarige meid zo laat alleen over straat te gaan.. (Mijn hond is daarbij een allemans vriend)
Je kan in NL toch prima altijd over straat?

anders leer je nooit alleen te zijn)
LoveUggs schreef:Pff... Mijn ouders zijn dus met vakantie.. Ik ben zelf net terug van 2 weken Spanje en mijn ouders zijn halverwegen mijn vakantie naar Italië vertrokken. Die zijn nu dus nog 2 weken weg.. Op mijn vakantie heb ik gehuild als een klein kind.. Het idee dat ik thuis zou komen en er niemand zou zijn.. En ze dan nog 2 weken niet te zien.. En nu zit ik thuis.. Alleen op de bank.. En ik voel me ZO rot! Ik kom net van mijn oom en tante waar onze hond logeerd zodat ik daar geen rekening mee hoef te houden.. Maar wat is het lastig hem daar dan weer achter te laten.. Ik moest dit even van me afschrijven.. Elke avond eet ik bij familie of vrienden, maar elke keer als ik thuis kom voel ik me zo rot... Iemand tips om me hier een beetje doorheen te slaan...? Ik voel me net een klein kind... Had me verheugd op 2 weken alleen thuis.. Niet op 4 weken een rot gevoel...