Ouders 4 weken missen.. Hoe kom ik hier doorheen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LoveUggs

Ouders 4 weken missen.. Hoe kom ik hier doorheen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-13 22:05

Pff... Mijn ouders zijn dus met vakantie.. Ik ben zelf net terug van 2 weken Spanje en mijn ouders zijn halverwegen mijn vakantie naar Italië vertrokken. Die zijn nu dus nog 2 weken weg.. Op mijn vakantie heb ik gehuild als een klein kind.. Het idee dat ik thuis zou komen en er niemand zou zijn.. En ze dan nog 2 weken niet te zien.. En nu zit ik thuis.. Alleen op de bank.. En ik voel me ZO rot! Ik kom net van mijn oom en tante waar onze hond logeerd zodat ik daar geen rekening mee hoef te houden.. Maar wat is het lastig hem daar dan weer achter te laten.. Ik moest dit even van me afschrijven.. Elke avond eet ik bij familie of vrienden, maar elke keer als ik thuis kom voel ik me zo rot... Iemand tips om me hier een beetje doorheen te slaan...? Ik voel me net een klein kind... Had me verheugd op 2 weken alleen thuis.. Niet op 4 weken een rot gevoel... :(

Sem_

Re: Ouders 4 weken missen.. Hoe kom ik hier doorheen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 22:18

Misschien dat je toch je hond kan ophalen dan ben je in ieder geval iets minder alleen en heb je wat te doen. :)

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 23:17

Ik zou, als ik jou was, de hond ophalen. Dan ben je niet alleen en heb je ook iets om handen.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 23:26

Ga leuke dingen doen en neem de hond weer bij je dan heb je ook meer invulling. ga naar vriendinnen of nodig ze bij jou uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 23:28

Hup hup, je bent 18 meid, schop onder je kont en ga jezelf lekker vermaken. Haal de hond op en ga leuke dingen doen! :)

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-13 23:48

Heb ook aan de hond gedacht.. Maar ik slaap nu regelmatig ergens anders.
Eet 9 vd 10 x niet thuis... Dat kan ik dan weer niet maken tegenover hem.. En het zou betekenen dat ik 's avonds laat de hond uit moet laten.. Alleen. En de buurt waar ik woon is nou niet echt een plek om als 18 jarige meid zo laat alleen over straat te gaan.. (Mijn hond is daarbij een allemans vriend)
Dus eigenlijk valt dat nu af.. Ik spreek nu ook zo veel mogelijk met vrienden af, en ben zo veel mogelijk bezig.. Maar pfff dit had ik echt niet verwacht..
Ik ga morgen uit eten met mijn oom en tante en denk dat ik het er maar even over ga hebben..

Jolien, jaja... 18 maar het langste dat ik van huis weg was was een weekje weg met school...
En ja.. Kleine meisjes worden groot, maar ineens is 4 weken heel lang. Misschien als de vakanties omgedraaid waren en mijn ouders eerst op vakantie gingen en daarna ik, dat het dan andrs was geweest...

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 23:53

Joolien schreef:
Hup hup, je bent 18 meid, schop onder je kont en ga jezelf lekker vermaken. Haal de hond op en ga leuke dingen doen! :)

omg dat is het eerste wat ik dus ook dacht!
:')

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 23:56

Joolien schreef:
Hup hup, je bent 18 meid, schop onder je kont en ga jezelf lekker vermaken.

Dit dus..

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 00:02

Vriendinnen uitnodigen en lekker film kijken met een zak chips op de bank. Desnoods blijven ze ook nog slapen?

Dropveter101
Feeling down? Saddle up!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 00:03

x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 13:10, in het totaal 1 keer bewerkt

labyrinth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 00:04

Ach, hoort erbij hoor. Ik weet nog wel dat ik het huis van mijn ouders voor het eerst voor mezelf had een week, op voorhand dacht ik toen, jeuhhh party! Nou dat vond ik er ook wel heerlijk aan, maar zodra mn vriendinnen dan weg waren en ik daar alleen zat, met het idee dat er ook niemand meer ging komen, ik vond het maar verschrikkelijk. Terwijl ik het altijd geweldig vond als ik eerder van school terug kwam en er dan niemand was, maar dan wist ik dat ze er 's avonds zouden zijn.

Ach, ik ben toen maar gewoon veel dingen gaan doen en heb veel mensen uitgenodigd. Maar je went er ook aan hoor. Ik woon nu op kamers en mn huis is nu ook een weekje leeg geweest omdat de rest op vakantie was, maar nu heb ik nergens last meer van, kwestie van wennen.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 00:47

Het kan zeker spannend zijn en das helemaal niet erg , de een is nou eenmaal sneller hier aan toe als de ander. Komt goed.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 00:57

Maak er het beste van joh.. ik was 14 en mijn moeder zat voor 2 maand en 3 weken in Amerika ;)

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 12:23

Gelukkig heb ik hele lieve familieleden, buren, vrienden en kennissen en word me elke dag wel gevraagd of ik mee eet! Deze week mijn verzorgpaard een extra dagje, en morgen de hond van m'n opa en oma op bezoek!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 12:26

Ik zou ook zeggen; even hard voor jezelf zijn en je gedragen als een 18jarige. Je ouders lekker laten genieten van hun vakantie en jezelf bezig houden. Dat zou je onderhand toch wel moeten kunnen eigenlijk.

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 12:34

Ga lekker leuke dingen doen met je vriendinnen.
Een taart bakken in je keuken, je kunt toch lekker rommel maken want je ouders zijn er toch niet!
Lekker in je onderbroek dansen in de woonkamer (met de gordijnen dicht natuurlijk... :D ) muziek lekker hard.
Koop een mooie bos bloemen en zet ze in een mega grote vaas op tafel, bloemen ruiken zo lekker. En je bent weer een uurtje zoet met de bloemen snijden en schikken.

Het laminaat dweilen met stevige rock muziek (acdc-thunderstuck oid) dweil = gitaar, dweil = microfoon

Hup met je luie bips achter die pc vandaan, en lol maken!!! YOLO!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 12:35

Miepert :D , ga volgend jaar gelijk met je ouders op vakantie.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 12:40

LoveUggs schreef:
Alleen. En de buurt waar ik woon is nou niet echt een plek om als 18 jarige meid zo laat alleen over straat te gaan.. (Mijn hond is daarbij een allemans vriend)

In welke chicago buurt van NL woon jij dan :? Je kan in NL toch prima altijd over straat?

Maar idd, schop onder je kont, de weken vol plannen met leuke dingen en dan balen dat ze weer terug zijn en je je aan hun regels moet houden :+

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 12:43

Nou ik zou hier de vlag uithangen als mn ouders 4 weken weggingen _O-

Maar aangezien jij er anders overdenkt maar even wat tips:
- ga leuke dingen doen, in huis maar ook buitenshuis :j
- Laat altijd de radio aan, dan hoor je wat stemmen van de dj en muziek dat geeft net wat meer gevoel in huis dan een stil huis.
- Ga wat lekkers bakken, die geur geeft een huiselijk gevoel en daar worden mensen blij van :j
- Spreek veel met vriendinnen af, blijf daar eens een nachtje slapen ( niet elke nacht natuurlijk >;) anders leer je nooit alleen te zijn)
- en bedenk, alleen is niet per definitie eenzaam :n

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 12:44

Ga werken oid? Heerlijk juist, zo vertrok ik 4 maanden geleden voor drie maanden naar Canada in mijn uppie. Beste wat ik ook gedaan heb! Volgende week ouders drie weken op vakantie, huis lekker voor mijzelf!

Vanaf mijn 15de regelmatige interne stages gehad.. Je overleefd het wel.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 12:45

Zeker geen vriendje.... vriendje en ik wisten het wel toen ok 18 was en ouders waren op vakantie :Y) *\o/*

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 12:46

Nou nou, beetje overdreven.. Als je op je 18e nog niet op eigen benen kan staan..

Ben pas ook drie weken alleen thuis geweest. Ik ging gewoon leuke dingen zoeken op internet om te koken. Dingen zoals toetjes en taarten, dat deed ik dan 's middags.
Daarnaast was ik aan het werk 's ochtends en na het avond eten ging ik mijn paard nog trainen. Weken vlogen voorbij.
En verder bestaan er juist voor deze dingen vriendinnen....

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 12:47

Amaris schreef:
Zeker geen vriendje.... vriendje en ik wisten het wel toen ok 18 was en ouders waren op vakantie :Y) *\o/*

Haha, heel herkenbaar!

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 12:48

LoveUggs schreef:
Pff... Mijn ouders zijn dus met vakantie.. Ik ben zelf net terug van 2 weken Spanje en mijn ouders zijn halverwegen mijn vakantie naar Italië vertrokken. Die zijn nu dus nog 2 weken weg.. Op mijn vakantie heb ik gehuild als een klein kind.. Het idee dat ik thuis zou komen en er niemand zou zijn.. En ze dan nog 2 weken niet te zien.. En nu zit ik thuis.. Alleen op de bank.. En ik voel me ZO rot! Ik kom net van mijn oom en tante waar onze hond logeerd zodat ik daar geen rekening mee hoef te houden.. Maar wat is het lastig hem daar dan weer achter te laten.. Ik moest dit even van me afschrijven.. Elke avond eet ik bij familie of vrienden, maar elke keer als ik thuis kom voel ik me zo rot... Iemand tips om me hier een beetje doorheen te slaan...? Ik voel me net een klein kind... Had me verheugd op 2 weken alleen thuis.. Niet op 4 weken een rot gevoel... :(

Ahhh :(:)

Probeer er wat van te maken joh! Niet zoveel wegvluchten maar probeer het je thuis naar je zin te maken. Nodig eens wat mensen uit om bij jou te eten?

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 12:53

Mijn ouders zijn op dit moment ook weg.
Gister heerlijke paprikasoep gemaakt (ja hij was echt lekker!!!)
En vanavond maak ik gehaktbrood.
Heb altijd gedacht dat ik niet kon koken... maar blijk een natuurtalent te zijn.
Al zijn het wel gepikte recepten van internet :D

En het aller ergste.... vind het nog leuk om te doen ook.