pijn aan het oog

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Charlie_P

pijn aan het oog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-13 19:53

Hallo allemaal :)

Sinds gister heb ik pijn aan mijn linkeroog, als ik knipper of hem dichthoud. Het oog ziet er niet rood of gezwollen uit en ik zie er ook gewoon normaal mee. Bij mijn weten is er niets mee gebeurd (van buitenaf).Omdat het er vanochtend niet beter op werd, eerder minder, had ik bedacht dat ik in ieder geval even de assistente van de ha kon bellen voor informatie en om te vragen of ik langs moet komen of niet. Huisarts is echter op vakantie en heeft alleen voor spoedgevallen een vervanger. Heb vandaag een paar keer mn oogdruk gemeten, die was alleen vanochtend voor dit oog wat aan de hoge kant (25)..rest van de dag normaal (16/17).
Heb net gesport en heb er nu meer last van.
Als het morgen nog zo is ga ik voor de zekerheid wel even de vervanger van mn ha bellen. Iemand die dit ook wel eens gehad heeft? Ik vind nl alleen maar ervaringen van mensen waarbij het oog ook rood of dik was..en dat is niet het geval. Maar een oog hoort geen pijn te doen.
Iemand een idee?

:wave:

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 12:10

Er zit niets onder je ooglid? Misschien dat er een haartje, zandje of puistje (het kan) zit.

Hutcherson

Re: pijn aan het oog

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 13:03

Adertje gesprongen? Kan aanvoelen als een vuiltje in het oog. Probeer hem eens goed uit te spoelen? Als je geen uitspoeler hebt kun je een eierdopje ofzo pakken, of een klein bekertje, beetje water erin en tegen je oog aan zetten en dan je oog knipperen onder water. Je kunt bv ook gaan zwemmen en dan kijken onder water. Niet teveel doen want dan gaan je ogen prikken.