Sinds iets meer dan een week ruik ik dus voortdurend een hele sterke geur die niemand anders in huis ruikt. Het begon toen mijn stiefvader vis met kreeftensaus maakte. Sinds die dag ruik aan alles die stinkende, doordringende geur. Ik ben niet verkouden of heb geen medicatie genomen, dus dat kan het niet zijn. Wie weet hoe dit kan komen en vooral wat ik er aan kan doen?!
Pff eten smaakt me niet meer.. Alles ruikt naar die vieze kreeftengeur.. Op internet vond ik enkele oorzaken: ziekte van parkinson, medicatie, verkoudheid of beschadiging door het inademen van giftige stoffen. Nu heb ik wel cavalor dry feet gebruikt en dat heeft eventjes op mijn adem gewerkt maar of het daardoor kan zijn betwijfel ik..
heb je misschien pijnboompitjes gegeten? Er is een type, ik dacht de chinese, die een enorm vieze smaak in je mond veroorzaken en bij mij rook ik ook overal een vies luchtje.. dit blijft dan zeker een week hangen. Helaas zijn deze pitjes goedkoop en worden ze dus vaak gebruikt. Ik geloof dat ik er ooit eens een topic over gezien had ook.
is ruik, en proef ook wel eens walgelijke gekookte kaugom ( aan de kachel geplakt en dan kachel warm worden... ) verschrikkelijk... het gaat maar niet weg
Mijn vader heeft een keer lever gebakken en die vreselijke lucht is maanden in mijn neus blijven hangen. Volgens mij vonden mijn hersenen die geur gewoon zo walgelijk dat ze hem extra goed hebben opgeslagen en hem terug lieten komen bij alles wat er een beetje op leek. Maar bij mij is het wel overgegaan, al ruik ik het nog steeds heel af en toe .
Anoniem
Geplaatst: 13-08-13 22:10
Smeer wat fix of pepermuntolie in je neusgaten. De geur zit nog in de haartjes van je neus...
Ik heb precies hetzelfde. Als ik dit heb voelt het voor mij ook vaak alsof ik door een tunneltje kijk ( zie niks aan de zijkant zegmaar.) Een paar uur later krijg ik dan migraine. Het is wel goed te verhelpen met panadol trouwens!