Dit is een van eerste keren dat ik een topic open, dus redelijk nieuw voor mij...
Afgelopen woensdag heb ik een klap van een paard gehad, net onder mijn knie. Hij had totaal geen kwaad in de zin, laten we dat voor opzetten. Hij stond in stal en ik kwam plotseling zijn stal in om zijn peeskappen af te doen, we hadden les gehad. Daar schrok hij op de een of andere manier van, hierdoor sprong hij met 4 benen opzij, tijdens deze sprong raakte hij mij met zijn benen. Hoe hij mij precies geraakt heeft weet ik niet, het ging zo snel.
De volgende ochtend toch maar even langs de Eerste hulp geweest omdat het toch behoorlijk pijn bleef doen en opgezet was. De dokter zei: hematoom op m'n bovenbeen en kniebanden verrekt.
Nu heb ik op mijn bovenbeen dus een flinke hematoom, hier heb ik niet veel last van en lost ook al aardig op (wordt geel). Ik heb wel erg last van mijn knie, deze is dik en kan hem niet helemaal buigen of strekken, voelt erg strak. Nu is mijn vraag of iemand dit weleens heeft meegemaakt en hoe je hier het beste mee om kunt gaan?
Alvast bedankt voor het lezen en de reactie!