Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik slik namelijk wel altijd keurig mijn pilletje en als ik bv, diarree heb of ik ben toch iets laat dan sta ik meteen op achterste poten om het op te lossen ik heb dat altijd meteen in de gaten. xSCWx schreef:Wow, 30euro voor een jaar? Da's echt goedkoop... Ik betaal 42euro voor 3maanden... Heb de Qlaira (redelijk nieuwe pil). Dit is ook de enige, waar ik na jaren ge-etter en onderzoeken, geen last van heb.
rommie schreef:xSCWx schreef:Wow, 30euro voor een jaar? Da's echt goedkoop... Ik betaal 42euro voor 3maanden... Heb de Qlaira (redelijk nieuwe pil). Dit is ook de enige, waar ik na jaren ge-etter en onderzoeken, geen last van heb.
Misschien is dit een beetje offtopic maar watvoor zorgverzekering heb je? Ik heb FBTO met de module gezinsplanning (2 euro per maand ofzo) en krijg daardoor anticonceptie vergoed (35 euro per 10 weken). Wel de moeite waard om even uit te zoeken of zoiets voor jou ook op gaat!
Papegara schreef:Ik heb eens in de 3 maanden de prikpil, heb er geen last van en word niet meer ongesteld en geen bloedingen als het afloopt. Ben zelf altijd erg ziek geworden van de gewone pil.
Spriaaltje heb ik ook overwogen, maar na 3 keer inbrengen en losschieten (blijkt mijn vlies te dun?) doe ik dat nooit meer, bah wat pijnlijk