Maandag ben ik teruggekomen uit Portugal, waar ik 2,5 week verbleef. Gedurende die 2,5 week heb ik regelmatig ontzettend last gehad van mijn buik, lees maag en darmen. Gelukkig zonder overgeven of diarree, maar fijn is anders.
Na thuiskomst in Nederland verergerde de situatie helaas, in plaats van te verbeteren. Gisteren heel de dag diarree. Vandaag ook overgeven. Heb vandaag met heel veel moeite een half kopje water, 1/8 stukje appel en 1/4 stukje rijstwafel naar binnen kunnen werken. Zit nu weer klaar om over te geven helaas... Daarnaast heb ik ook een lichte verhoging: 38.2 graden.
Nu zit ik met het volgende probleem; ik vlieg vanavond naar Zweden, om gedurende 10 dagen door Zweden te trekken met onze auto. Mijn broertje is er al met de auto. Hij pikt me vanavond op. Alles is al geboekt, overnachtingen, dagtours en een 3daagse trektocht die we in principe overmorgen gaan lopen.
Ik wil heel graag gaan, voor hem en voor mezelf. Maar ik ben ontzettend bang dat ik in het vliegtuig moet overgeven of dat ik de trektocht niet aankan. Wat denken jullie? Ben je normaal na 2 dagen oid wel hersteld? Of gaat dit echt een week duren?
Overigens heb ik zowel voor de diarree als voor het overgeven pillen gehaald bij de apotheek. Met name de pillen tegen de misselijkheid lijken nog niet echt aan te slaan.
Wat moet ik doen om zo goed mogelijk door de vlucht heen te komen?
Bedankt voor het meedenken
? Van berichten typen op bokt word je wel misselijk ja.
dat is ook een oplossing