Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Jans schreef:In heel veel van de vitaminesupplementen zit ook Aspartaam, zo lang dat kankerverwekkend is komt er bij mij geen vitaminetablet in huis waar dat in zit.
Al die vitaminetabletten hebben op kunstmatige manier die vitamines erin zitten. Als je natuurlijke vitamines wil, moet je gewoon meer groente en fruit eten
. 

bij mij komen ze er iig niet in! fruit, groenten, bessen en noten!
galley schreef:In mijn vitaminepillen zit echt niet zoveel troep, slik ze nu even omdat ik van dieet wissel(vegetarisch) en echt slecht in mijn vel zit.
. Griepprik is andere discussie, maar daar loopt ook een topic over. 
Er zijn er genoeg waar dit soort stofjes allemaal niet in zitten. Dan kom je wel al snel terecht bij winkels als De Tuinen inderdaad.Focussed schreef:Tja veel klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt... E162 is bijv. natuurlijke kleurstof uit bietjes.... Gevaarlijk hoor
En in een gewone (biologische!) tomaat zitten al 10 tot 15 E-nummers... Puur en alleen omdat die bestanddelen van de tomaat zijn genummerd tot E-nummer.
Focussed schreef:Wat dacht je van E948.... Vreselijk gevaarlijk....
Het is het Enummer voor zuurstof LOL
Overigens zijn er veel meer producten die worden verkocht onder het mom van gezond, ondersteunend, behandelend, genezend, verbeterend.... En die zijn ook vaak 99 van de 100 keer gebakken lucht.
troi schreef:Focussed schreef:Tja veel klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt... E162 is bijv. natuurlijke kleurstof uit bietjes.... Gevaarlijk hoor
En in een gewone (biologische!) tomaat zitten al 10 tot 15 E-nummers... Puur en alleen omdat die bestanddelen van de tomaat zijn genummerd tot E-nummer.
![]()
Met alle respect, de e-nummer angst is vooral veel napraterij waarbij veel mensen zich totaal niet in de materie verdiepen!