Charlie_P schreef:Gaat het nog goed met iedereen? Dit is dag drie voor mij...en het gaat wel goed eigenlijk. Gister vond ik lastig op het werk, voelde me de hele dag zo "hol" van binnen en ontzettend geïrriteerd. 's avonds flink zitten bunkeren, maar dacht, alles beter dan roken. Vandaag vrij en lekker wezen sporten en het rotgevoel is al een stuk minder. Aan de ene kant lastig om te stoppen met roken en gezond te eten/ dieten tegelijk...aan de andere kant voelt het ook wel heel goed. Hou vol allen!
Wat goed!
Het is ook lastig/motiverend tegelijkertijd. Aan de ene kan moeilijk omdat het roken zo in je systeem zit en ik zelf verlang er vooral naar als ik in de auto zit of als ik aan de koffie zit.. Óf als ik geïrriteerd/boos raak, dus iedereen in m'n omgeving even gesmeekt om me niet te irriteren hahah! Maar aan de andere kant ben ik heel fanatiek met gezonde dingetjes halen in de supermarkt en sporten en dat voelt dan weer goed! Ben zelf nu op dag 5! Leuk feitje: Al m'n kleding blijft nu lekker fris ruiken en m'n auto komt ook langzaam van 'de rijdende asbak-geur' af, daar geniet ik echt van
Volhouden iedereen!!!!