Ik heb pijn op mijn voet, bovenop mijn voet. In het gebied tussen de duim en de wijsvinger van deze vrouw: http://beautyverse.nl/wp-content/uploads/voet1.jpg, op mijn rechtervoet. Als ik er op druk doet het pijn, als ik er langs wrijf met mijn andere voet doet het pijn, in rust doet het pijn, als ik mijn voet optil doet het pijn en de voet buigen doet pijn. Er op staan doet niet echt meer pijn dan in rust, ik kan dus wel op de voet staan. Vandaag heb ik gewerkt (dierverzorging) en ik heb nergens last van gehad, tot dat ik klaar was met werken en met m'n collega naar de parkeerplaatsen liep, ineens begon het pijn te doen. Ik stapte niet mis, ben vandaag nergens pijnlijk tegenaan gelopen, er heeft niets op mijn voet gestaan of zo.. Ik kan niet bedenken waar de pijn vandaan kan komen. Ik ben er nog mee naar huis gefietst en dat ging redelijk zonder ongemak. Thuis gekomen deed het steeds meer pijn en net tijdens het douchen werd het helemaal zwart voor mijn ogen, werd ik misselijk en ging ik bijna out. Of dat echt door de pijn kwam, geen idee, maar ik kan ook daarvoor geen redenen bedenken. Heb gewoon goed gegeten vandaag, de douche was niet ontzettend warm en ik ga bijna nooit zo ver richting 'out'. Dacht echt dat ik zou gaan vallen, dus ben snel gaan zitten en langzaam kwam mijn zicht weer terug. Vandaag heb ik gewerkt, gisteren en eergisteren ook.
Normaal zou ik dit niet zo vervelend vinden, maar ik moet morgen weer de hele dag werken en ik wil dat gewoon graag. Oftewel, ik wil graag dat dit morgen over is. Iemand enig idee wat het kan zijn? Wat ik het beste kan doen? Dus koelen of juist warm houden? Insmeren met 't een of ander of met rust laten? Ik ga niet morgen op paracetamol mijn werkdag doorkomen, want dan is het de dagen er op alleen maar erger, waarschijnlijk. Help
5 dagen, zoveel tijd heb ik niet
Doe ze morgen aan. Denk dat ik sowieso op tijd naar bed ga ja, even minstens 8 uur slaap.
is het aardig over.