Van geurkaartje tot niesbuien .... parfum oorlog...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Karlijnxxx

Van geurkaartje tot niesbuien .... parfum oorlog...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-13 22:48

Gisteren heb ik het laatste beetje parfum uit mijn laatste flesje geperst.
Nu moeten jullie weten: met mijn 23 jaar heb ik nog nooit parfum voor mezelf gekocht.
Hoe komt dit: ik nies mij een uur in de wind in een winkel als de ICI of de Douglas sta.
Nu moet ik wel! Ik heb in ieder geval de volgende luchtjes gehad: Diesel, Apple by DKNY(?), Wild by Mexx (oude versie) en nog wat simpele luchtjes.
Hiervan zwijmelde ik helemaal weg bij de Diesel, maar deze is erg sterk. De nieuwe variant heb ik ook nooit geroken.

Een paar elementen van mij: stoer, sterk, maar ook teer. Ik ben dol op de luchten als ammoniak, benzine etc. Van bloemetjes en hele zoete geuren ga ik eerder niezen.

Nu wil ik mij morgen zodra deze open gaat mij in de parfumwinkel begeven om zo nog een beetje zonder prikkelneus geurtjes te proberen, maar wat?
Wie helpt mij en heeft hier verstand van?

Liess__

Re: Van geurkaartje tot niesbuien .... parfum oorlog...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 01:24

Probeer dan alien van Thierry mugler eens, heerlijk!! Je hebt een donker paarse en licht paars. Je raad vast al welke de zomer geur is :D die is wat lichter.

En je zou even kunnen ruiken aan die van roberto cavalli, ovaal flesje met beige kleur parfum. Ook lekker en niet zoet

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 11:53

Liess__ schreef:
Probeer dan alien van Thierry mugler eens, heerlijk!! Je hebt een donker paarse en licht paars. Je raad vast al welke de zomer geur is :D die is wat lichter.

Alien van Thierry Mugler is juist heel zoet en kruidig.

Ik zou eerder gaan voor iets van Davidoff voor vrouwen, Hugo Boss of bruno banani dat zijn wat minder zoetere luchtjes, de zomergeuren zijn vooral heel fris.

Als je aan een medewerkster vraagt naar een niet te zoete lucht kunnen ze je heel goed helpen.

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 12:12

Ik vindt alien echt niet zoet hoor. Hij is heel apart en kruidig en zwaar maar ik vindt hem echt niet zoet.

Zoet vindt ik la vie est Belle van lancome, swarovski ed.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 12:13

Oehw.. dan vind je Harley Davidson denk ik erg lekker! (voor dames)

Karlijnxxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-13 15:47

Het is de black fluid van gaga geworden! Love it! Davidson klinkt goed. Alien was te zoet naar mijn mening

_Liiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 15:52

Tommy girl is ook heel lekker. En flora van Gucci ruikt ook erg lekker fris, hoewel de naam zoetigheid suggereert. Ook jour van Hugo boss is aan de frisse kant, er zittten grapefruit bloesem en citrusvruchten elementen in

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 15:56

Nant schreef:
Liess__ schreef:

Alien van Thierry Mugler is juist heel zoet en kruidig.

Ik zou eerder gaan voor iets van Davidoff voor vrouwen, Hugo Boss of bruno banani dat zijn wat minder zoetere luchtjes, de zomergeuren zijn vooral heel fris.

Als je aan een medewerkster vraagt naar een niet te zoete lucht kunnen ze je heel goed helpen.

Degene die ik van Bruna Banani had waren juist wel zoet :+