Google helpt me niet echt verder en ik ben er nog niet over uit of het iets is wat ik aan de huisarts voor moet leggen, maar misschien zijn er hier mensen die het herkennen en die tips hebben?
Ik word namelijk al enkele weken 's nachts geregeld wakker door flinke kramp in mijn kuiten. Meestal links, dat is ook het been wat nu overdag bij gewone beweging zeer doet. En geregeld is in dit geval van de 7 nachten toch wel 5 waarvan ik er een of meerdere keren per nacht wakker wordt van de kramp (en pijn).
Heel vervelend, want naast een kuit die nu dus eigenlijk heel de dag door zeer doet ben ik ook gewoon moe door de gebroken nachten, het is namelijk niet zo maar weg en dan slaap ik niet zomaar meer in.
Ik dacht eerst dat het kwam door vocht tekort, het is tenslotte flink warm geweest. Maar aangezien ik nu de laatste week eigenlijk consequent minimaal 2 liter per dag heb gedronken, waarvan veel water en groene thee, lijkt me dat dit het ook niet kan zijn?
Dus de vraag is of iemand het herkent of nog andere tips heeft waardoor ik weer gewoon pijnloos kan lopen en door kan slapen? Want het wordt nu langzaam vervelend

als ik echt fanatiek ga sporten, gemiddeld twee keer per week, dan drink ik zo een liter water extra weg