Omdat dit het eerste jaar is dat het bij ons zo erg is met de dazen en ik dus ook onder de beten zit. Voorgaan jaren had ik max. 2/3 beten door de hele zomer en ik ben nou al de tel kwijt, maar ik denk dat ik al zeker over de 30 zit. Gisteren hebben ze me weer goed te pakken gehad. Paardlief trekt dazen aan en mijn lichaamsgeur vinden ze blijkbaar ook lekker. Paard al met 3 verschillende sprays ingespoten (ook heel veel verschillende apart geprobeerd), geen nut en ik mezelf ook met spul ingespoten. Mja ze prikken alsnog door m'n shirt en rijbroek heen. M'n lichaam went er ondertussen wel aan, maar als slapen er bijna niet van komt door de jeuk en dat ik elke x moet insmeren schiet ook niet op..
Ik rij het liefst in de buitenbak want paard loopt daar ook gewoon het fijnst. Naar de binnenbak hebben we ook gedaan kijken of dat scheelt, maar de dazen komen gewoon mee naar binnen.. Het is natuurlijk wel iets minder maar nog niet fijn. Als we in het bos rijden heb ik zo'n vliegendeken maar dan bijten ze mij nog steeds..
Zit er al aan te denken om zelf spray te maken mja of dat dan een wondermiddel gaat zijn? En dan wordt ik zelf ook nog gestoken.
Anti beet spulletjes krijg ik nu ook een beetje m'n twijfels over, heb ik ook al verschillende soorten voor gehad.
Oftewel iemand die dé tip voor mij heeft zodat ik lekker kan blijven rijden? Want dit is gewoon om gek van te worden.
En mijn benen zetten dan ook zo lekker op...