Ik heb afgelopen donderdag hardgelopen op gewone sportschoenen, (was mn 2e keer en wou niet gelijk hardloopschoenen halen, straks zou het een blauwe maandag zijn, dus dan zou het zonde geld zijn) dom dom dom kennelijk, want ik kreeg tijdens het laatste stukje hardlopen ineens pijn in mn achillespees? Toen gelijk gestopt met hardlopen, en het laatste stuk naar huis gewandeld.
Vanaf toen al pijn de hele tijd.. Vooral met gewoon lopen en traplopen.. (Die knikken zeg maar)
Maar aangezien ik vandaag zou beginnen bij mijn nieuwe baas heb ik vanaf toen echt RUST genomen.. Mn been de hele tijd redelijk hoog gehouden en echt niet meer dan nodig gedaan..
Gister was het ieeeetje beter, maar tja.. Ik moest toch vandaag werken.. En ik wil geen slechte indruk maken door gelijk al niet te komen, ivm. een zere voet.. Dus gewoon gaan werken vandaag.
De hele dag gelopen, (Is een winkel) en hoe later het werd, hoe pijnlijker.. Maar aangezien ik niks wou laten merken (vanwege slechte indruk) heb ik me de hele dag verbeten.. Trappen lopen etc.. Gewoon doorbijten.. In de pauze mn voet rust gegeven, maar daarna gewoon doorgaan.. (Het is toch mn eerste dag he...) Toen ik eindelijk vrij was.. Sjokte ik naar mn auto.. Ik kon NIET meer..
Ik zou bij mn ouders eten, en ik kwam gewoon huilend en hinkelend van de pijn binnenstrompelen
Zo ontzettend zeer..Mn sandaaltje uit.. (Andere schoenen kreeg ik al niet eens aan) En een mega bult zit er nu op mn zijkan van mn voet, naast mn knokkel van mn enkel (Naar de hak gericht) en het is blauw aan het worden.
Verder als ik mn been hoog hou, gaat het redelijk. Zodra mn voet hangt begint het te kloppen en staan/lopen gaat dus nu helemaal niet meer.
Morgen ga ik gelijk naar de HA, en hopelijk kan hij er iets mee..
Maar weet iemand iets wat ik nu kan doen? Ik heb gelukkig nu 2 dagen vrij, en hoef pas vrijdag weer te werken.. Dus ik ga vanaf nu alleen maar mn voet rust geven en hoog houden, en morgen gelijk naar de HA dus.. Verder zit ik nu al ingezwachteld.. (Heeft mn moeder gauw gedaan)
Weten jullie nog iets wat ik meer kan doen?
Zie hieronder foto van hoe ik er nu bij zit..

Liefs..