Ik heb altijd al een beetje last gehad van (ik denk) mijn spieren, vroeger als ik trampoline ging springen kreeg ik soms na een tijdje een helse pijn in mijn voet. Na een tijdje zulke lasten niet meer gehad, maar nu is het volledig terug. Op vakantie gingen in mijn zwembad mijn tenen over elkaar, tenminste zo voelde het, maar zo zag het er niet uit. Als ik mijn tenen bewoog deed het pijn, even later was het over. Ik ben gewoon weer verder gaan zwemmen, maar toen (1min later) had ik het weer. Toen ben ik wel het zwembad uit gegaan. In de zee de volgende dag was dit ook.
Nu ben ik inmiddels weer een paar weekjes thuis, en stopte dit gedoe-tje ondertussen, maar gister begon het weer, en dit keer nog erger. Ik kreeg het eerst in mijn bovenrug daarna in mijn bovenbeen en weer daarna mijn tenen. Dit gebeurde toen ik gewoon rustig zat/lag
Ik denk zelf dat het iets met mijn spieren is, maar ik ben geen dokter en heb daar weinig verstand van, dus trek niet zomaar conclusie's. Misschien iemand anders die weet wat dit is of zelf ook dit probleem heeft (gehad)? Ga ook niet zomaar naar de huisarts ivm het dadelijk iets gewoons is.