Hier komt ie:
Citaat:Ik was met mijn zoontje, die geen baby was maar een jongen van een jaar of tien, in een gang naast een glijbaan. De gang was niet 'aangekleed', gewoon bakstenen en een soort rubbermatten oid op de grond, dus primitief en een beetje grauwig. De glijbaan naast ons was zo'n brede glijbaan als je bij zwembaden wel eens ziet, breed en steil waar veel mensen elkaar naar beneden kunnen roetsjen, maar de glijbaan was felgeel ipv blauw zoals in het zwembad. Mijn zoontje zeurde om eraf te mogen en ik gaf toe.
Hij rende al weg en ik liep rustig verder om de hoek van de glijbaan.
Daar was gras, een soort recreatiedomein.
Toen zag ik dat bovenaan de glijbaan allemaal bijen vlogen, ik was bang dat hij gestoken zou worden maar hij was er al bijna. Ineens was mijn vriend er (dus de papa) en die trok een sprint naar daar. Ineens waren de glijbaan en mijn zoontje verdwenen (het gele van de glijbaan was plat) en was mijn vriend bezig om een zwartleren reiskoffer van me te redden van de bijen. De bijen vielen aan en mijn vriend sloeg ze weg. De reiskoffer barste open en er vlogen allemaal felroze onderbroeken met een rode taillebandje uit () en door de wind waaiden die overal. Ik rende ernaar toe om de onderbroeken te gaan vangen (
) en er kwam ook een bij naar mij. Ik wapperde die weg maar bedacht me dat ze door de wapperbeweging alleen maar aangetrokken werden om aan te vallen. Met enkele onderbroeken in mijn hand rende ik terug naar het grasveld waar de bijen niet zouden volgen. Mijn vriend kwam ook terug gerend maar zat wel onder de bijensteken.
) en door de wind waaiden die overal. Ik rende ernaar toe om de onderbroeken te gaan vangen (
) en er kwam ook een bij naar mij. Ik wapperde die weg maar bedacht me dat ze door de wapperbeweging alleen maar aangetrokken werden om aan te vallen. Met enkele onderbroeken in mijn hand rende ik terug naar het grasveld waar de bijen niet zouden volgen. Mijn vriend kwam ook terug gerend maar zat wel onder de bijensteken.
Ik ben ook veel praktischer en vindingrijker in mijn droom dan in het echt.