Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Succes! 
Jans schreef:Telefoon, apparatn met internet etc allemaal uit je kamer. Daar slaap je dus niet door.
Verder is het de warmte, koude washandjes pakken?
gaat dus niet helemaal door 
Jans schreef:Daarom heb ik een gewone piep-pepiep-piep wekker.
http://tweakers.net/nieuws/51400/strali ... atief.html
toch raar om 's avonds op je mobiel te lezen XD

Martine_R schreef:Is je kamer genoeg geventileerd?
Is je kamer donker genoeg?
Dat is belangrijk. Daarnaast kun je nog proberen wat te lezen als je niet kunt slapen. Maar zorg ervoor dat je dat met weinig licht doet, want als je teveel licht gebruikt wordt je weer wakkerder.
En de laatste tip die bij mij altijd goed werkt: Als je ogen moe zijn, slaap je sneller. Knipper dus gewoon als een gek met je ogen, totdat je oogleden gewoon niet meer kunnen. Dan vallen ze dicht en ben je zo weg. Soms moet je even een paar minuten knipperen maar het werkt ècht
fuego3 schreef:Martine_R schreef:Is je kamer genoeg geventileerd?
Is je kamer donker genoeg?
Dat is belangrijk. Daarnaast kun je nog proberen wat te lezen als je niet kunt slapen. Maar zorg ervoor dat je dat met weinig licht doet, want als je teveel licht gebruikt wordt je weer wakkerder.
En de laatste tip die bij mij altijd goed werkt: Als je ogen moe zijn, slaap je sneller. Knipper dus gewoon als een gek met je ogen, totdat je oogleden gewoon niet meer kunnen. Dan vallen ze dicht en ben je zo weg. Soms moet je even een paar minuten knipperen maar het werkt ècht
er maakt zich hier nu iemand een voor stelling van hoe ts er gisternacht bij heeft gezeten