Toch de orthopeed...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gimme_Joy

Toch de orthopeed...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-13 16:22

Hallo Allemaal,

Ruim een maand geleden opende ik een topic over mijn zwakke enkel die ik wéér verzwikt had.

([MW] Wéér mijn enkel verzwikt, wat nu?!)

Na 5 weken is er nog geen verbetering. Nog steeds gezwollen, stijf en pijnlijk na het werken. Dus opnieuw naar de huisarts en nu een verwijzing gekregen naar de orthopeed. Ik ben licht hypermobiel én al 10 jaar bezig met deze enkel, dus de huisarts hoefde niet lang na te denken. Er zit dus heel misschien een herstel operatie aan te komen... -O-

Oefeningen mag ik niet doen, behalve de passieve oefeningen (zittend). Ik moet nu weer een week rust houden en met mijn been omhoog.

Ik wil graag wat ervaringen horen als het kan! :)

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 19:28

Ik heb 16 jaar problemen met mijn linker enkel, die heeft van omzwikken een hobby gemaakt denk ik :+
Ik ben ook wat hypermobiel waardoor nu alle banden kapsels etc in mijn enkel en voet te los zijn zeg maar.
Ben nu 2 keer bij een orthopeed geweest, die zou dat normaal gesproken gaan opereren.......maar.....aangezien ik wat hypermobiel ben wil hij dat niet doen, want dan is na een jaar of 5 het hele effect van de operatie toch weg volgens hem.

Ik moet er maar mee leren leven en dagelijks een speciale brace dragen om mijn chronisch instabiele enkel toch steun te geven. De brace die ik heb zorgt er ook voor dan mijn enkel niet kan omzwikken....of je moet heel ruig doen.

Gimme_Joy

Re: Toch de orthopeed...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-13 18:40

Ik ga het zien bij de orthopeed! Dankje in ieder geval voor je reactie! :j