Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bizzybijtje schreef:Ik had er nog nooit van gehoord, maar uit de test op de website blijkt dat ik waarschijnlijk in aanmerking kom om lid te worden. Alleen vraag ik me ten zeerste af wat de voordelen van het lidmaatschap zijn? Ik vind het een beetje overkomen als zo'n "high society" maar dat zal wel niet zo zijn toch?
vuurneon schreef:Mensa? Ik ken het alleen als een soort kantine voor studenten waar voor een klein bedrag een warme hap wordt geserveerd
wat een onzin zeg...
vuurneon schreef:O vandaar, nee. Ben ik geen lid van, ik ben slechts bovengemiddeld intelligent. Lijkt mij zelf ook helemaal niets, maar dat komt omdat ik sowieso al tegen een intelligentietest ben voor een toelating (en dat kost je nog geld ook).
Bizzybijtje schreef:unihorses schreef:wat een onzin zeg...
Mwoah, daar denken ze in veel landen anders over. Dat het in Nederland niet heel gebruikelijk is betekent niet dat het overal als onzin bestempeld wordt.
vuurneon schreef:Bizzybijtje schreef:Precies, daar doelde ik op. Eigenlijk te belachelijk voor woorden.
Waarom? Je hebt ook ruiterverenigingen, clubs voor mensen met autisme, waarom dan geen vereniging voor hoogbegaafden?
unihorses schreef:ik vind het raar dat mensen zich blijkbaar moeten afscheiden van de minderbegaafden en boven anderen moeten staan.
unihorses schreef:ik vind het raar dat mensen zich blijkbaar moeten afscheiden van de minderbegaafden en boven anderen moeten staan.