Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kanelly schreef:Hoe het kan is simpel, dat noemen ze nou het welbekende placebo effect hè.
Zelf nog nooit gehad, geloof er dan ook niet in.
die stiekum een ander stuk zeep neerlegt, etc.)
Ellentjuh12 schreef:Vroeger altijd erg veel last gehad van voet wratjes en had er alles maar dan ook werkelijk alles aan gedaan en geprobeerd ze weg te krijgen.. Huismiddelen, plas, dokter echt alles! Uiteindelijk de hoop maar opgegeven.. En toen.........
We gingen op het huis van mijn ex (stief) tante passen in Blaricum, deze mensen hadden een zwembad, sauna en fitnesszaal en waarschijnlijk heeft de combinatie zweten, warmte, chloor, schoon water, blote voeten en dergelijk en dit 200x op een dag gezorgd dat alle voet wratjes verdwenen waren!! En heb jaren geen voet wratjes meer gehad dus ik was verschrikkelijk blij!![]()
Dat bedoelde je toch TS? Of ben ik nu een verhaal aan het vertellen wat niet bij het topic hoort? haha

Dispar_Vulgo schreef:Wist je dat veel wratten gewoon uit zichzelf weer verdwijnen?
Net even wiki gekijken: 'vrijwel alle wratten zullen op den duur spontaan verdwijnen. ' (uitzonderingen zijn voetwratten als je volwassen bent)
Ik was inderdaad een jaar of 13 dus niet volwassen. Hahaha wat stomme manier om daar achter te komen!!
secricible schreef:Kanelly bedoeld dat ze niet gelooft in die htk middeltjes volgens mij. Niet dat ze niet gelooft in het placeboeffect

Kanelly schreef:Het geloof in het 'genezende' effect van het stukje zeep kan er wel voor zorgen dat je je beter voelt.
die stiekum een ander stuk zeep neerlegt, etc.)
en is het nergens voor nodig, om direct te beginnen over placebo (al zou ook dat waar kunnen zijn). marleen_usar schreef:Heb jij dat ook wel eens, dat iets werkt tegen een kwaal of bij pijn en dat je niet weet waarom? Misschien werkt het zo goed dat je hier je ervaring wel wil achter laten? Bij rusteloze benen werkt Sunligth zeep aan je voeteneinde, maar op Google stond dat het ook werkt bij fibromyalgie. Dat speelde bij mij weer heel erg op, dus ik dacht ik probeer het gewoon. Nou het werkt heel goed, nu op vakantie en geen Sunlight mee genomen. Nou dat voel ik wel hoor dus vanmorgen maar 2 stukken gehaald.
Yom schreef:en hij zit op mijn keel dus er overheen plassen wordt hem ook niet![]()
gelukkig heb ik er totaal geen last van
Nee hoor grapje..