Sinds een paar maanden heb ik last van mijn oren.
Bij vlagen gelukkig, maar het werd wel steeds vaker en kreeg het idee dat ik steeds dover werd.
Dus maar naar de HA.
Mijn eigen HA was er niet, maar een vervanger.
De Ha zei dat ik naar binnen geslagen trommelvliezen heb, en dat de buis van Eustachius ontstoken is.
Volgens hem kon het heel goed dat mijn klachten daar vandaan komen, en het zeer goed kan dat mijn gehoor slechter wordt.
Fluticasonpropionaat neusspray mee gekregen, en dit moet ik minimaal 1,5 maand gebruiken. Het kon even duren voor er wat te merken was.
Inmiddels bijna 2 week verder, maar mijn klachten worden alleen maar erger. Heb constant koppijn, en een vreselijk druk op mijn trommelvliezen, voel me ook raar in mijn hoofd.
Nou moet ik wel zeggen dat ik sowieso het idee heb dat er een stoomwals over mij geen gedenderd is, net een week van 80 uur achter de kiezen(Nijmeegse 4 daagse).
Wie kent deze klachten? En hadden jullie hetzelfde? Hoe lang duurde het bij jullie tot er verbetering op trad?
O ja, sinds dag 2/3 dat ik de neusspray gebruik, ruik ik vrijwel niks meer. Was vorige week niet erg vervelend(zweetvoeten en zwetende mensen) maar vind het wel vreemd. Want het staat niet als bijwerking in de bijsluiter! Wie heeft dit nog meer gehad?
.
dus dat zal ook niet echt helpen.