oranje/koper haar hoe wegkrijgen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

banditlove

oranje/koper haar hoe wegkrijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-13 21:19

Hallo.

Ik had mijn haar donkerbruin / rood achtig en heb er toen een blonde ingedaan die veel tinten oplicht. Het resultaat wat oranje geworden met ook veel blonde plukken eigenlijk vanalles een beetje kwa kleur haha. Toen heb ik er hazelnoot bruin ingedaan. Van loreal geloof ik. Alleen het is nog steeds wel oranjig met stukken blond en beetje koper kleur? Wat voor kleur verf kan ik het beste eroverheen doen om dat oranje weg te krijgen ik wou lichter gaan dus ik wil er geen donker bruine kleuren in hebben.. Zou donkerblond pakken of is dat al te licht?

Graag tipssss:)

Loeky01

Re: oranje/koper haar hoe wegkrijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 21:21

Stop met het kwellen van je haar en ga naar de kapper om het te laten fixen :j. Blonderen haalt pigment uit je haar, en zorgt ervoor dat bruin niet goed pakt. Ik zit ook nu in een traject van terug naar bruin na 4 jaar blonderen, en je hebt echt het gevoel dat je het eruit wast..

Er is hier overigens een centraal topic voor :j

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 21:32

Ik vrees dat je daar met home made spul niets aan kunt doen. Je hebt je haar aardig mishandelt met alles wat je er al ingedaan hebt. Ik raad je aan naar een kapper te gaan om te kijken of die er wat moois van kunnen maken.

banditlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-13 21:36

Nee kapper geen optie.. Ik kan alleen nog donkerder gaan maar ik weet niet of donkerblond donker genoeg is voor erover heen opzich is het niet ernstig oranje hoor niet lelijk maar ik dacht misschien hebben meer mensen gehad

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 21:37

Ik heb het zelf ook gehad. Maar ik zou je haar nu echt toch even een paar weken rust geven...
Mag ik vragen waarom een kapper geen optie is :)?

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 21:37

Waarom is naar de kapper geen optie ? :)
Wil je liever zelf aanmodderen en groen worden? En dan alsnog naar de kapper moeten?

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 21:39

De oranje tint blijft of je moet het donker kleuren of uitbleken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 21:40

Als de kapper geen optie is, wordt afknippen uitindelijk best aantrekkelijk denk ik ;)
Die lichte plukken moeten apart behandeld/geverfd worden. Dat kun je zelf nooit zo goed als de kapper.

banditlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-13 21:45

Ik heb het altijd al zelf gedaan eigenlijk zn beetje kapper heeft ook heel vaak me haar verkloot. En ga niet de hoofdprijs betalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 22:19

Zelf weten :z

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 22:20

Pff dan moet je ook niet gaan zeiken TS, dat is het risico (of nouja, het gaat eigenlijk bijna altijd fout) van gierig zijn: je eigen haar verkloten :D

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 22:23

Ga even naar een kapperswinkeltje dan kun je degelijke verf kopen waar je goed advies bij krijgt. Wij zien je haar niet en ook de kwaliteit er niet van dus valt weinig over te zeggen wat je nu beter kan doen. Als je kort haar heb zou ik zeggen kwak er zwart over maar met lang haar wordt het al lastiger omdat je haar meer doorstaan heeft en als je toch een beetje haar over wil houden zou ik toch niet zomaar de ene na de andere kleur er op zetten.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 22:30

Heb het ooit een keertje gehad van rood naar blond.
Er is uiteindelijk een vermogen aan haarverf ingegaan en bij de kapper was het vast goedkoper geweest om over mijn haar nog maar niet te spreken.
Ik zou het wel weten.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 22:35

Ik zou er donkerpaars ingooien. Dan is die oranje gloed wel weg... Lekker hip!

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 07:14